lördag, augusti 05, 2017

Mobil/Instagrambilder 30 juli - 5 augusti

Mobilbilder/Instagram


Det känns som om veckan som gått varit bildmässigt väldigt tom,
inte blivit så mycket bilder sedan vi kom hem från Sollefteå förra söndagen,
eller... det har inte blivit så mycket mobilbilder 😉

Det var ju i tisdags då jag tog bilder på ovädret... för övrigt har det varit otroligt lugnt.

Söndag 30 juli





På väg hem från Sollefteå stannade vi till i Junsele och åt en tidig middag








Vägren... 😉


Någon som var bra nöjd att jag/vi äntligen kommit hem 💗


Elin poserar i en av Cs klänningar,
C har plockat ut och rensat i sin garderob 😊


Även denna the one and only Bull Kungen 😉 var glad då flocken åter igen var samlad 😊


Någon var snabb att lägga sig till rätta i sängen och rulla ihop sig till en boll,
Frost tänkte absolut inte lämna mig ensam... han är ju en Frost vakt 😏

 

Måndag en promenad med Bullen



Torsdag en promenad med Bullen



Lördag en promenad med Bullen









Skickat från min iPhone

10 kommentarer:

Days by Johanna sa...

Härliga bilder! =)

Annie sa...

Fina bilder!

Sv: Ah jag vet inte vad bloggplatsen håller på med ibland, tyvärr kan jag inte göra så mycket åt det ... ;)

BP sa...

Gillar också bildkavalkaden! Renar finns just nu överallt på vägarna i norr har jag förstått. Kul för mig att få se dom hos olika bloggare:-)

C:s klänning passar ju Elin helt perfekt! Dessutom har den en väldigt fin färg:-)

ullie sa...

mys bilder
ja du gumman ja har samma problem o ja vill inte heller ha mera tvätt =)
är tusen gnällig så gnällig att i dag bröt det ut ordentligt o maken fick ett spel osamas i flera timmar suck men ja då ja orkar inte det är inte skoj o aldrig orka o ha ont . jä mitt knä blir nog inte bättre ska försöka få tele tid me doktor
usch gumman nu har ja gnällt här me förlåt <3 Hoppas du får det bättre i morgon vännen kramar om <3

★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare & doula ★ sa...

Åh renar :D. Jag har verkligen en kärlek för renar, så fina :)

"LillaSyster" sa...

Ett fint välkomnade av de fyrbenta!
Klart de är nöjda över att ordningen är återställd. Ha en fin söndag! Kram

Kattis sa...

Massa härliga bilder ju!☺

Therese sa...

Så kul att c:s klänningar kan gå i arv! Här är vi billösa i dag då pappan i huset åkt iväg med farfar för att hämta någon traktor, typiskt då det kanske ser ut att bli badväder... men håller solen i sig får vi väl bada ikväll, och som jag skriver så ser jag ju att det nu vips blivit mulet :-/ kanske lämpligt med en bok/filmdag ändå... kram!

Ami sa...

Så fina bilder! Och såklart att vovvarna blev glada att flocken åter var samlad! Och Elin var jättefin i klänningen :)
Kram

Maria sa...

Det hände ju en del trots allt ;-)