måndag, juli 24, 2017

Vi är ute på tur - de första 24 timmarna är avklarade

Igår söndag lämnade vi Åsele, Lappland



Här har vi lämnat Västerbotten och kommit in i Västernorrland,
vi är utomläns 😉

 

Här står vi parkerad utanför ICA Kvantum där vi provianterade
innan vi  ställde upp husvagn på campingen


Utsikten från husvagnen


En Elin


Idag måndag har vi hälsat på Js bror som bor och arbetar i Sollefteå


Js bror å hans fru äger/driver en butik centralt i Sollefteå

Vi har otroligt segt wifi så att ladda ner bilder är omöjligt,
så Ni får nöja Er med dessa mobilbilder.

Det blir väl bildbombning då jag kommer hem  😏

I morgon är det tisdag och då har vi en del planer,
förhoppningsvis bättre väder än idag då det har regnat en stor del av dagen.

Skickat från min iPhone

10 kommentarer:

BP sa...

Din första bild är en ren HÖJDARE!!! Vilket perspektiv där! Helt underbart!!!

Å er husvagn är ENORMT STOR, men det har jag ju sagt förut, men du har ju vant dig sa du. Tror inte att jag sett en sååååå stor husvagn - inte ens på alla dessa utställningar vi besöker. WOW!!! Bilen ser ju ut som en Mini, även om det troligen är en Volvo;-)

Hoppas ni får bättre väder och framförallt bättre uppkoppling!!!

"LillaSyster" sa...

Jag säger som BP er husvagn är gigantisk! Men det är ju alltid bra att ha svängrum. Jag har en kompis som säger Varför äta en liten glass när man kan äta en stor? Är väl samma sak hos er kan jag tänka.
Hoppas ni får finväder idag! Kram

znogge sa...

Ha det fortsatt gott på er resa :D

Kram

Days by Johanna sa...

Låter som en bra måndag trots regn, hoppas ni har bättre väder idag! :)

Miranda Frings sa...

Jäklar vilken husvagn Ni har! Elin har verkligen vuxit! Ha nu en underbar semester ♥ Kram till Er ♥

Annie sa...

Hoppas ni har det bra på eran semestertripp! :)
Roligt att få se bilder därifrån ;)

Kramar

ullie sa...

fina husvagnen
ja vädret är ju skit vi får emigrera helt enkelt du o ja =)
hoppas ni njuter man har ju lite miljö ombyte o för oss som gnäller kan det vara värt massa
japp ja blev längre sjukskriven tom 20 aug tills min sem är slut men ja bättre tror ja så får ja spara den inte kul att ta i fall man inte är pigg hemska värki detta väder kramar om o ha så skoj då

★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare & doula ★ sa...

Åh så underbart :D. Jag hoppas jag får med familjen på en till tur med vår innan sommaren är slut :)

Nilla sa...

Åh så mysigt ni har det. Kram

Maria sa...

Det duger alldeles utmärkt med mobilbilder! Även om er husvagn ser stor ut finns det nog INGET som skulle få mig att åka på husvagnssemester! Trots att det verkar mysigt är jag alldeles för ljudkänslig sen min utbrändhet för att dela så lite yta med 3 högljudda tonåringar. Möjligtvis kan jag åka när jag är panschis och det bara är jag och min man......
Men nu ska jag inte vara negativ - hoppas ni får en härlig campingsemester :-)
Kram och andas lugnt (har fortfarande inte kommit på hur jag gör hjärtan på min nya laptop....)