måndag, juli 17, 2017

Tisdag 11 juli då var jag på utflykt med min mor 😶

I tisdags förra veckan var jag med min mor till Junsele där det var marknad,
min mor gillar utflykter, det bli dess värre nu för tiden  mycket sällan  hon kommer
hemifrån, tidigare... innan 1a maj 2016 när pappa blev inlagd på Umeå Universitet Sjukhus
så var de vanligtvis i väg både en och två gånger i veckan.

Hur som haver där fanns det allt från tomtar 






till ballonger och kolbullar på marknaden.







Eftersom jag nu varit så bortkommen och frånvarande en längre stund - ja alltså för att vara jag 😊
så har jag ju väldans mycket att blogga om å massa bilder att visa... frågan är bara om det blir så eller inte 😏 jag har liksom inte riktigt kommit in i normala gängor 😉





Skickat från min iPhone

4 kommentarer:

BP sa...

Bra med ett livstecken i förra inlägget. Det är bra att du nu har lärt dig gällande "bloggetikett" och förklarar eventuell frånvaro. Du får nog tacka mig för påminnelsen - skojar bara;-)

Kul att ni kom iväg på marknad, även om utbudet troligen inte var riktigt i din smak. Själv hatar jag tomtar;-) Annars är det med kolbullar som jag bara älskar. Så himla synd att man sällan ser dom här i 08.

ullie sa...

ja saknar ju dej !! <3 <3 vart är du ??
ja vet man inte hinner menar inte det men tomt utan dej _idag hörde ja åsele marknad o ingrosso va där så ja jag saknade dej ännu mera
kram fina

BP sa...

Svar: Underbart! Är sååååå glad för din skull! Forsätt med att NJUTA av allt roligt!!!

"LillaSyster" sa...

Ser att du haft fullt upp! Utflykt är ju alltid kul. Du behöver ju inte blogga om det nu.....du kan ju spara till längre fram. Ha en bra tisdag! (för det är väl tisdag, idag.... man blir lite veckovill då man är ledig) Kram