torsdag 27 juli 2017

Sollefteå Camping - torsdag

Igår onsdag var jag på andeskådning 😊



Träffade på lite andar som befann sig i det blöta 😉

Igår onsdag hade vi en otroligt fin sommardag,
typ den första detta sommarlov...
det börjar ju höra mer till vanligheten att att sommaren kommer först i slutet av juli.

J & Elin var å badade,
inte jag inte 😏
jag är allergisk mot klor,
både luftvägar och huden reagerar så jag undviker sådanna platser.

Nu i sommar har jag haft ett par mer allvarligare astmaanfall,
så jag riskerar ju inte min hälsa mer än nödvändigt.

Som Ni förstår blev det ju en längre vistelse här i Sollefteå på campingen,
än de första planerade 48 timmarna 😊

Det är ett segt å delvis obefintligt wifi så jag har inte direkt varken möjlighet att blogga eller att kommentera hos Er, men jag kommer på besök då jag har möjlighet 😊


Skickat från min iPhone

10 kommentarer:

znogge sa...

Det låter som om ni har sköna och somriga dagar i alla fall :D

Kram

Ami sa...

Njut och ha det så bra! Bloggen får du ta itu med när du kommer hem!
Kram

"LillaSyster" sa...

TA du lite välförtjänt vila från skärmar! Ha det gott! Kram

Therese sa...

Låter toppen! Vi hörs sen 😊💚

Annie sa...

Låter som ni har det mysigt tillsammans! :)

Hoppas det är bra med dig<3

Kram

icaibloggen sa...

Sv: Jo det ligger något i det du skriver, men samtidigt så har jag perioder där jag älskar natten, just för att jag vet att läkare och sådant inte ringer på den tiden. Så det är så olika :)

Jobbigt att du reagera så mycket på klor. Jag får bara klåda som tur är.

Förlåt att jag varit seg på att svara, jag har varit dålig på att skriva.

Hur är det?

kram <3

BP sa...

Fick faktiskt googla Sollefteå och insåg att staden inte ligger vid havet. Å om den hade gjort det hade du nog svstått från att bada där med med tanke på vattentemperaturen om man säger så;-)

Å segt wifi är lika irriterande som inget wifi alls tycker jag. Hoppas ni har fortfarande fint väder och njuter. Här var det faktiskt soligt idag för första gången på två veckor. Så även jag njöt för fullt:-)

ullie sa...

vila du i stället o ta det lugnt det ska man på semester härligt i husvagn
tråkigt att du inte tål klor eller du har kanske vant dej nu

må så gott va rädda om er kramar

Kattis sa...

Härligt att höra att det är sommar någonstans i sverige...i gävle tycker jag mest det är grått och mulet om dagarna nu!��

FREEDOMtravel sa...

Härligt med camping! Jag fick förkylningsastma för några månader sen, första gången. Tror jag ansträngde mig för mycket när jag var sjuk ... Bada får du göra i det vilda istället! :)