lördag, juli 01, 2017

Jag går ju fortfarande ut med the dogs


Även om jag har avklarat målet på Vättern Runt,
30 mils promenad... 
så går jag fortfarande ut på promenad.

Bilder från 22 juni till 29 juni



 











Det blev faktiskt inga promenader under de dagar då det regnade som värst.
Jag bestämde att det var en bra möjlighet att vila min inflammerade hälsena.
Dessutom så ville jag faktiskt inte vara ute å gå de där dagarna då jag hade problem 
med det där märkliga ont i bröstet/hjärtat bekymret.

8 kommentarer:

Ama de casa sa...

Hoppas det där märkliga bekymret är borta nu!

Härliga bilder från prommisarna :-)

Annie sa...

Vet inte om min kommentar kom fram, vart nåt strul.

Hoppas det känns bättre i bröstet nu<3

Kram

znogge sa...

Som hundägare kommer man oftast ut oavsett väder. Men gårdagens promenader blev betydligt kortare här. Hoppas det bekymret är borta nu.

Kram

Ami sa...

Vilka fina bilder från era promenader! Hoppas det märkliga bekymret är borta nu!
Kram

BP sa...

Det är riktigt fint att följa dig och the dogs på dina sommarpromenader. Så mycket "varmare" än att titta på ett vinterlandskap om man säger så.
Har besvären försvunnit? Hoppas verkligen det.

ullie sa...

Mysiga bilder som alltid
ja då tar vi ett var till runt vättern ?? :D
Super duktiga dej <3

va härligt att ni har så fint väder nu det förtjänar ni .
he he kollade lite snabbt tyckte du visade blåbär he he
kramiz

Kattis sa...

Skönt att det är både väder för härliga promenader igen och att hälsena och bröstet fått vila lite extra! Härluga bilder. Håller du förresten fortfarande reda på hur långt du går varje gång? Jag är nämligen lite nyfiken på hur långt du kommer gå totalt sett under hela året!😛
Kram

Christine - 29° sa...

Så mysig promenadsträcka det ser ut att vara. :)