fredag, juli 07, 2017

5 & 6 juli - promenad med the dogs


Jag har två ständigt närvarande vänner...


onsdag 5 juli

Bullen



Frost


 

torsdag 6 juli

Bullen



Frost




Utan dessa två... ja jag kan inte tänka mig att vara utan dem 💗

Stort tack till Er alla för Er omtanke,
jag är glad att jag funnit så fina vänner här i Blogglandia 💖


Svar till BP, mina två hundar är omkring 70 cm i mankhöjd,
jag tycker inte att dem är speciellt stora... men jag tänkte att eftersom jag är kort,
en "fyrkant" på 150 cm kanske the dogs ser stora ut då jag är ute med dem?



8 kommentarer:

icaibloggen sa...

Sv: Jag har varit lite seg på att svara på kommentarer, men svarar lite lätt här nu. Jag känner sådan värme i hjärtat av dina fina kommentarer! Tack!! <3

Nej begravning är ju inget man väljer att gå på så ofta man kan. Har bara varit på 2 nu med, eftersom jag var så liten när lillebror dog så var jag aldrig med på den.

Blir så glad av din kommentar kring mitt inlägg om ätstörning, det gör att jag vågar vara lika modig, när man får så fina kommentarer som respons!! :)


Hur mår du? Hoppas du har en fin fredag! Kram <3

icaibloggen sa...

Såg att jag missat en kommentar, härligt med husvagn!! :D Vi flyttar i slutet på augusti :) Kram <3

Ama de casa sa...

Härliga vänner du har! Frost ser som vanligt lite halvgalen ut ;-)

"LillaSyster" sa...

Härliga skogsstigar/vägar ni har att gå på!
Grattis till dig som gissade rätt! Kram

BP sa...

Hahaha! Tack tjejen - för länken alltså:-)

Jag är extremt hundrätt, är 1,65 m lång och skräms till och med av småhundar. Så 70 centimeter är STOR för mig. Brukar faktiskt byta till andra sidan gatan om jag ser hundar som är "högre" än 35 centimeter, även om de är kopplade. Bara så du vet;-)

ullie sa...

Tycker det är tur vi har varann som alltid stöttar o tar han om varann goa ord gör stor inverkan på allt <3

Ja men det är så skönt vi har ont om boende på resorna i år men ja bryr mej inte om vi åker o far det är oxå charm o mysigt att bara va ändå o kkomma bort i från vardagen lite
strömstad är fint njut ni kramar

Kattis sa...

Ja det är härligt hur mycket goa människor man lär känna genom bloggen!☺ Dom är verkligen jättefina Frost och Bullen, måste vara underbart att ha dem hos sig!☺
Kram

Nilla sa...

Det är nog svårt att hitta finare vänner än ens pälsklingar �� kram