fredag, juni 23, 2017

VĂ€ttern Runt đŸš¶‍♀️🐕 30 mil var mĂ„let




 

 

Start, söndag 19 februari... 

25 juni gÄr jag i mÄl.

 

Det Ă€r 18 veckor dit om jag har rĂ€knat rĂ€tt... 

 

 

 



VÀtternrundan Àr ett motionslopp, ca 300 kilometer lÄngt,


VĂ€tterrundan Ă€r ju egentligen ett cykellopp, 
men Vasaloppet Ă€r ju en skidtĂ€vling och vad spelar det för roll... 
huvudsaken Àr ju att jag har ett vettigt mÄl.


SÄ hur har det nu gÄtt... har jag klarat av detta mÄl?



 18 - 19 juni

 söndag & mĂ„ndag










 20 juni


tisdag











 21 juni

Denna dag ONSDAG gick jag i MĂ„l

 

 

 











 SĂ„ YES jag gjorde det!!


Nu blir det inga nya mÄl de nÀrmaste dagarna,
nu ska jag vila lite Ä lÄta inflammationen i hÀlsenor fÄ en chans att lÀka.

12 kommentarer:

Ami sa...

Grattis! Du Àr duktig :)
Kram och glad midsommar!

"LillaSyster" sa...

Grattis! SÄÄÄÄ bra gjort! Ha nu en skön midsommar! Kram

Ell-Pell sa...

Grattis till ett synnerligen vÀl genomfört lopp!

Kram och glad midsommar!

FREEDOMtravel sa...

Stort GRATTIS! Riktigt bra jobbat! Önskar en fortsatt fin midsommar!

GĂ€rdsmygen sa...

Bra jobbat! Nu behöver du vÀlförtjÀnt vila!

Ama de casa sa...

JAAAA!!! Heja dig! Jag VISSTE vÀl att du skulle greja det - duktigt jobbat! :-)

BP sa...

Å vad var det jag sa??????? Visste vĂ€l att du skulle klara VĂ€tternrundan, dessutom med nĂ„gra dagar tillgodo. Stort GRATTIS!!! Bra jobbat!!!

PS. Nu kan du vila upp dig nÄgra dagar och sedan satsa pÄ nÀsta lopp;-) DS.

ullie sa...

Grattis finaste du Àr sÄÄÄ duktig !!
ja du ja kÀnner sÄ me ja oxÄ beror det pÄ vÀder eller vad ??
maken jobbade till fyra fick Ă„ka akut till svĂ€rmor och in me henne till akuten jaga en utslĂ€ppt katt i ösregn sen hem o grilla i fortf ösregn men ja maten va god o sĂ€llskapet 😀
Jag önskar dig ÀndÄ en helt magisk morgondag fylld av solsken & lyckliga stunder! kör försiktigt pÄ er resa

Kattis sa...

Men hÀrligt, grattis och fantastiskt bra jobbat! MÄlgÄng flera dagar före utsatt tid dessutom! Hoppas dina hÀlsenor inte mÄr allt för illa nu och hÀrliga bilder som vanligt!:)

Kram

Days by Johanna sa...

Woooooohooo! Visste ju du skulle fixa det. Och hÀrliga bilder du bjuder pÄ dessutom :)

Annie sa...

Bra gjort! ;) och bra kÀmpat :)

Hoppas din lördag blir bra<3

★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera Ă€ven lĂ€rare & doula ★ sa...

Åh grattis :D