söndag, juni 04, 2017

Sammanfattning...


Fredag 2 juni

Två promenader,










 

Vecka 1,  8.68 km

Vecka 2,  14.2 km

Vecka 3,  20,23 km

Vecka 4,  20.16 km 

Vecka 5,  19.57km

Vecka 6,  15.7km 

  Vecka 7,  18.36km 

Vecka 8,  2.90km

Vecka 9,  2.25km 

Vecka 10,  10.33km

Vecka 11,  10,51km 

Vecka 12,  10,24km

Vecka 13,  24.47km

  Vecka 14,  24,13km

  Vecka 15, 25,07km

 

 

 

Jag har alltså nu gått nästan 227km,

Jag har drygt 73km kvar att gå.


Målet är att till Midsommardagen ha gått 300km



 Lördag 3 juni

Två promenader,










 För att jag ska lyckas nå mitt mål krävs det inte bara ren envishet 
och ett "jag ska, jag ger mig inte"tänkande,
det krävs att jag håller ihop och känner att det fungerar.

Jag har 20 dagar på mig,
men under denna tid så har vi skolavslutning,
J fyller år så det blir släktkalas,
så det kan bli tajt...

Men Ni vet ju mitt mantra:

Har man tagit fan i båten får man ro honom i land

7 kommentarer:

Åke sa...

En blandning ja :) Det är det som är det roliga med Skyltsöndag.

BP sa...

73 km delat med 20 dagar ger 3,65 km/dag. Hur lugnt som helst. Det klarar du lätt!!!

nalta norrland sa...

Mm exakt om jag går typ 4 km dag så kommer jag i mål 😶 Problemet är ju bara att om det i morgon är fortsatt skitväder ☔️ +7 å regn 💦 så lär jag icke vilja ut å gå mer än nödvändigt Ogillar regn å blåst mer än snö å kyla 🙄 Eller nu i juni totalvägrar jag mer snö å jag lovar +7 å regn är inget go väder 🙄

Ama de casa sa...

Du grejar det! Hoppas verkligen att vädergudarna är på din sida...

Ha en bra start på veckan!

Nilla sa...

Med din beslutsamhet så är jag övertygad om att du grenar det. Du är jätteduktig. Kram

znogge sa...

Det fixar du säkert :D

Kram och lycka till!

Ami sa...

Jag tror absolut att du fixar det :)
Kram