tisdag, juni 20, 2017

Fortsättning på torsdagskvällen


Fortsättning på torsdagen å dess födelsedagsfirande

Js far å hans fru kom för att fira J

Bengt å Inger kom redan mitt i dan på torsdag å blev kvar till måndag morgon,
de bodde i husvagn å hade en "lill-semester" 😊

Elin å R fortsatte med sin utelek... tro det eller ej 😉
men de sparkade faktiskt boll,


Detta blomarrangemang/minibrandsläckare fick J av C & R,
en brandsläckare att ha i traktorn 😊

Faktiskt så avvek jag å C hemifrån å tog oss en promenad med the dogs






Och jag hade en sån himla tur,
på väg hem... typ 600 meter hemifrån gick Frost sele sönder 
å plötsligt var Frost lös å ledig,
nu är Frost Frost så han fattade inte ens att han hade kunnat gå sin egen väg,
så Yes Frost följde med hem... nemas problemas 😏

10 kommentarer:

★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare & doula ★ sa...

Vilken tur att han följde med hem :D. Men trist med selen :/

anneli sa...

Det såg ut som ni hade en toppen dag!
Vad är hunden för ras förresten? super fin :)

znogge sa...

Vilket ordentligt firande av J! I dagarna tre liksom ;-) Tur att frost var så duktig och följde med utan problem. Alla hundar gör tyvärr inte det...

Kram

Ama de casa sa...

Härligt firande som bara fortsatte och fortsatte :-)

Tur att han är lite korkad, Frost ;-) Men att selen gick sönder bara sådär? Konstigt...

"LillaSyster" sa...

Hoppsan så kan det gå med selen. Tur att han inte märkte något då =) Bra med en brandsläckare i traktorn och kul med träden han fått! Ha en bra kväll. Kram

BP sa...

Ytterligare ett fint inlägg med lika fint väder:-)
Å varför förundrades du över att tjejerna sparkade boll???? Jag menar - det finns nå't som heter flick- och damfotboll. Å Sverige kom tvåa i OS och om några veckor börjar EM i Holland;-)

nalta norrland sa...

Hm BP Du vet väl att R är en kille, gift med C 🤔 Jag är icke förvånad över att de spelar fotboll, Du missuppfattade mig... jag tänkte närmast att det icke går att se på bilderna på Rlin & R att de sparkar boll ⚽️

nalta norrland sa...

Scandinaviand hound/ Eurohound, en slädhund, egentligen ingen erkänd ras, räknas som blandras.

ullie sa...

ser så mysigt ut o fint väder me
ja nä jag är så stel o konstig tycker ja o ont kan inte böja som det känns ska ringa i morgon bäst o höra för ja jag har bestämt semester efter sjukskrivningen så det blir nästan 10 v till men ändå ja vill gå
va i väg till stora affären varuhuset idag typ doog innan vi handlat färdigt o gå där inne med kryckor fast ändå knä armar gnäll gnäll

Nilla sa...

Oj, vilken tur att Frost inte tog SN chans att ge sig ut på egna äventyr. Kram