onsdag, maj 31, 2017

Vättern Rundan... sammanfattning - 21 & 22 maj




Söndag 21 maj









 

 

Vecka 1,  8.68 km

Vecka 2,  14.2 km

Vecka 3,  20,23 km

Vecka 4,  20.16 km 

Vecka 5,  19.57km

Vecka 6,  15.7km 

  Vecka 7,  18.36km 

Vecka 8,  2.90km

Vecka 9,  2.25km 

Vecka 10,  10.33km

Vecka 11,  10,51km 

Vecka 12,  10,24km

Vecka 13,  24.47km

  Vecka 14,  24,13km

 

Jag har alltså nu gått sammanlagt 201,73km 


Målet är att till Midsommardagen ha gått 300km

 

Måndag 22 maj

 

Först en Bullen promenad,
då mötte vi Elin & Nea på väg hem till oss efter skolan.



Sedan en Frost promenad









Blogg100 logotype 
Det här är inlägg nr 92 till Blogg 100

11 kommentarer:

znogge sa...

Så bra jobbat av dig och dina fyrbenta vänner! Jag tänker ofta att det är tur att man har hund. För min del är det inte säkert att jag promenerat så mycket annars...

Kram och ha en bra dag!

Annie sa...

Duktig du är med dina promenader! :)
Jag bara längtar till jag kan träna igen, saknar träningen så .. så verkligen märkt nu hur mycket jag Verkligen gillar träningen ... :)

Kram*

Lena i Wales sa...

Bra jobbat!
Är hemma igen efter 2 veckor runt i Wales med turister. Allt gick bra, men skönt att vara hemma igen.
Ha det bra!

Ama de casa sa...

Duktigt traskat! Du kommer att greja det där :-)

Härligt somriga bilder också :-)

Nilla sa...

Bra jobbat! Kram

Ami sa...

Åh, vad duktig du är!
Och sommaren ser ut att ha kommit till dig också :)
Kram

Annie sa...

Sv: Ja så är det ju .. det vet jag. Jag har ju hämtat mig från en utmattningsdeppression .. så ja, jag vet det verkligen.

Livet blir ändå enklare om man försöker se det positiva i vardagen :)
Har man varit i avgrunden, så vill man hellre göra det-tänka positivt ..<3

Kramar

★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare & doula ★ sa...

Åh så härligt :D

Veiken sa...

WOW! Vilken härlig runda du har gjort. Vättern runt är inte dåligt, även om du fixade det på annan plats! Grattis duktiga du!

"LillaSyster" sa...

Du kommer säkert att fixa ditt mål =)Heja dig! Kram

BP sa...

Hoppas du hör min rungande applåd hela vägen från Täby till Åsele!
Du går i mål även den här gången. Precis som jag sagt från början! Toppen jobbat! Är mäkta stolt över dig!