torsdag, maj 18, 2017

Vad jag läser 2017



En bok i veckan... 52 böcker är målet,

 

1. Det hänger en ängel ensam i skogen av Samuel Bjørk (vecka 2)
2.  Porto Francos Väktare av Ann Rosman (vecka 2)
3. Förföljaren av Nora Roberts (vecka 3) 
4. Tiggaren av Sofie Sarenbrant (vecka 4)
5. Springfloden av Cilla & Rolf Börjlind (vecka 6)
6. Ugglan dödar bara om natten av Samuel Bjørk (vecka 6)
7. Predikanten av Camilla Läckberg (vecka 7) 
8. Den tredje rösten av Cilla & Rolf Börjlind (vecka 8)
9. Vargarnas tid av Elisabet Nemert (vecka 9)
10.  Svart gryning av Cilla & Rolf Börjlind (vecka 9)
11. När klockan slår fem av Denise Rudberg (vecka 10) SPORTLOV 
12. Som en drömbild av Nora Roberts (vecka 10) SPORTLOV 
13. Den femte årstiden av Mons Kallentoft (vecka 11) 
14. Djävulsdoften av Mons Kallentoft (vecka 12)
15. Alla kan se dig av Anna Jansson (vecka 12)
16. Skuld av Karin Alvtegen (vecka 13) 
17. Personligt av Lee Child (vecka 14)
  18. Den onda viljan av Karin Fossum (vecka 14)
19.  Sov du lilla videung av Cilla & Rolf Börjlind (vecka 15)
 20. Häxan av Camilla Läckberg (vecka 17)
21. Orten av Joakim Zander (vecka 17)
22. På sex meters djup av Denise Rudberg (vecka 18)
23. Tvinga mig av Lee Child (vecka 20)
 
Tvinga mig (inbunden) 
 
 
 

Övrigt jag läser...

21 dagar till ett lättare och friskare liv av Karin Björkegren Jones
 

Vad jag läser för Elin 2017 

 

  • Julmysteriet av Gaarder, Jostein 
  •  Mysterium för utomjordingar av Lagercrantz 
  •   Sagolunden av Sofia Bergting 
  • LasseMajas Detektivbyrå, Café Mysteriet.  
  •  Rum 213 av Ingelin Angerborn

7 kommentarer:

znogge sa...

Lee Child är en av Husses favoriter men inget för mig dock. Men det finns ju så mycket annat :D

Kram och god kväll!

Days by Johanna sa...

Kommer mer än en 52 böcker i år :)

haha förstår hon sluta med välling efter du hällde penicillin i den ;) idag fråga han om välling men vi sa den var slut. det köpte han när pappa med sa det. men bröt ihop när han inte fick pyjamas på sig, fast han sa nej flera gånger när vi fråga. han fick skrika en stund innan jag gick in och tog på den, man får liksom lära sig och klä på sig när man får frågan

Days by Johanna sa...

Japp bilden är tagen i skåne, I onslunda. Vintern 2005, då hade vi så mycket snö :)

Annie sa...

Kul med läsningen :)

Här har det varit hyfsat varmt men ingen sol ( tyvärr ) idag ;)
Och prognosen för helgen ser tyvärr inte så bra ut längre ;)

Kram!

ullie sa...

åhh så fint köksfönster mysigt ( ingen julgardin då ? fniss =)

åh gumman ja lider me dej tycker det e hemskt me denna penning när man e sjuk varför ska det va så ? Har längtat som en tok efter pengar denna månad suck

fin fredag min vän hoppas du är pigg <3 kramizar

Kattis sa...

Imponerande många böcker redan, tror du slår 52 utan problem!☺

Miranda sa...

Jag skulle önsk jag hade mera tålamod/tid att läsa ♥ Ha nu en underbar helg! Kram ♥