söndag, maj 14, 2017

Instagrambilder och blogg 100


Igår lördag bytte C däck på sin bil,
är man tillräckligt tjurig å envis går det mesta,
att C dessutom är sin fars dotter är troligtvis en fördel.


Här har vi återupptagit vår favoritställning,
här diskuteras allt från "Finns det liv på Mars?"
till ifall det finns vissa människor som är dumma på riktigt.


Eftersom vädret var kyligt,
+ 3 grader mitt på dan,
gjorde jag en värmande våreld och lunch intogs utomhus.

Ja egentligen har vi väl typ gjort ingenting under de två dygn C varit här,
men jag kan intyga att vi har skrattat så tårarna har stänkt hej vilt omkring oss,
tråkigt har vi inte haft, detta trots vi är tillsammans typ all vår vakna tid.

I morgon återvänder C till Umeå,
till sin man och sina två söta kattpojkar,
men hon är snart tillbaka hos oss på Berget.



Blogg100 logotype 
 Det här är inlägg nr 75 till Blogg 100


Skickat från min iPhone

10 kommentarer:

ullie sa...

Måste va underbart med en sån relation .
men gumman säg inte ja missade då ? =(
Stort Grattis i efterskott o du hde väl en underbar dag ? kramizar

ullie sa...

ha ha nä inte ja heller så mycket faktiskt
hoppas du ändå hade en fin dag vännen o massa grattis kramizar

BP sa...

C är verkligen en vitamininjektion för dig! Hoppas hon återkommer ofta, för då mår du ju såååå mycket bättre.

PS.Temperaturen kommenterar jag inte ens, då föredrar jag fötterna på stolen. Å att byta däck själv - nej då. Det finns verkstäder som gör det åt mig;-)

znogge sa...

Att skratta tillsammans är nog så viktigt :D

kram

"LillaSyster" sa...

Först tänkte jag punktering, men det var visst äntligen dags för sommardäck, även hos dig. Det är sant på envishet kommer man långt =) Kram

Amanda Jona [FOTOGRAF] sa...

Låter som att ni haft det riktigt bra! :)

Nilla sa...

Låter som en perfekt må bra helg �� kram

Annie sa...

Låter som ni har en riktigt fin relation, du och C, underbart! ;)
Härliga bilder :)
Ja ibland är det bra att vara envis ;) känner att jag också hör till den skaran av folk ;) *ler*

Hoppas Du får en bra måndag<3

Sv: Tack :) att det mentala måendet är så mycket bättre, gör såå mycket :)

Kram

Ami sa...

Det märks verkligen att ni har roligt tillsammans :) Hoppas C kommer ofta på besök!
Kram

Ama de casa sa...

Haha! Ni har verkligen härliga samtalsämnen :-D Kul att C snart är tillbaka - ni har ju så himla roligt :-)