fredag, maj 19, 2017

Äntligen... Hjo



Onsdag 17 maj


Först en Bullen promenad då vi även hämtade hem Elin från skolan






Har lagt på ett filter... gillar att OKQ8 ser gammaldags ut,
lite som en gammal bortglömd ort... zombie-land  😋



Sedan lite senare blev det en Frost promenad







Torsdag 18 maj 

Trots regn så gick jag en promenad med Bullen,
jag var ju tvungen... lasagne i Hjo på fredag 😏
om jag lyckades nå Hjo i tid...





Elin trotsade vädret och valde att cykla till skolan,
när vägen äntligen är cykel vänlig så är det bäst att passa på.

Yes Elin har ärvt viss galenskap i direkt nedstigande led 😊

 
 

 

Vecka 1,  8.68 km

Vecka 2,  14.2 km

Vecka 3,  20,23 km

Vecka 4,  20.16 km 

Vecka 5,  19.57km

Vecka 6,  15.7km 

  Vecka 7,  18.36km 

Vecka 8,  2.90km

Vecka 9,  2.25km 

Vecka 10,  10.33km

Vecka 11,  10,51km 

Vecka 12,  10,24km

Vecka 13,  19.22km

 

Jag har alltså nu gått sammanlagt 172.35km 

 

 

 

Minns Ni detta:

Hjo 171 km
Här serverar vi lasagne och ett varmt välkomnande.

Så idag fredag har vi ätit lasagne till middag 😋 


Nu har jag faktiskt två dagar kvar av denna vecka,
- idag fredag och i morgon lördag -
så än hinner jag en bit till... om jag vill,
det viktigaste har ju varit att jag skulle ta mig till Hjo
idag fredag så vi kunde äta lasagne 😊


Nästa mål är Karlsborg,

 


8 kommentarer:

BP sa...

You did it!!! Själv har jag ju aldrig tvivlat på dig, så det är ingen överraskning direkt (för mig) att du lyckades än gång. Du är en envis "jäkel" och just den egenskapen hjälper dig att stå ut med smärtor med mera hela tiden.
Beundrar dig!!!

PS. Tack för alla snöfria bilder:-) DS.

ullie sa...

hihih skulle ja ju säga karlsborg nästa DUKTIGA DU!!!
du kommer klara allt galant så duktig är du <3

ja här slutar de skolan typ 12 .juni nu är det kristihmmelsfärd o roliga dagar med olika grejer skolresa för ebba tim går typ 12 eller 14 dagar till studiedagar o ledighet o annat kul .. kommer gå fort
han längtar redan ha ha

ja nån värme till dess eller så nää vi har idag haft sol halv a dagen o typ 26 visserligen men sen moln o kallare på kvällen idag men ja ja

här önskar gnällfia nr ett en fin lördag o hoppas du mår lite bättre idag kramizar

Veiken sa...

Du får verkligen se Sverige, fast på lite avstånd- Du har verkligen satt upp ett mål och snart har du fixat det! GRATTIS! Kram

Ama de casa sa...

Duktigt av dig! En dubblering av sträckan - inte dumt att ha ett sånt bra (och gott!) mål :-)

Härliga bilder av er vår också :-)

Annie sa...

Många vackra bilder! ;)
Kul med dina promenader :)

Sv: har alltid värk mer el mindre på morgonen, riktigt stel då men det minskar oftast lite efter ett tag ;)
Ja tyvärr är det mens på g,och då blir det alltid mensvärk tyvärr för mig men hyfsat iaf :)

Kramar

Ami sa...

Så skönt att det finns en cykelvänlig väg för Elin till skolan!
Kram

Kattis sa...

Woohoo vad härligt, bra jobbat! Härliga bilder som vanligt och gillar också den äldre touchen på OKQ8 macken!�� Hoppas ni har en bra helg!

Mats Fäldt sa...

Otroligt vackra bilder!
Jag håller själv på med fotografering, men det är mest sport, 360 fotograferingar och produkter.
Jag bygger även hemsidor och håller på lite med sökmotoroptimering.

Tänkte kolla om någon vänlig själ kan googla billiga hemsidor och kolla på vilken plats på google https://www.faldt.one/billig-hemsida/ får. Surfa gärna runt en stund. Orsaken till att jag ber er om detta är för att se vad jag får för placeringar i övriga landet.

Här är mina övriga hemsidor
www.sportfoton.se
www.360-fotografering.se

//Mats