torsdag, maj 04, 2017

30 mil - jag vill, jag ska, mitt liv, mitt val


Mitt mål 30 mil

Frost promenad 28 april








Jag är en tjurig å envis typ, jag ger inte upp förrän jag inser att det inte går,
och fram till midsommardagen är det sju veckor,
så YES jag fortsätter å jag ska göra mitt bästa för att lyckas.

Kattis förstår Du nu varför det är viktigt att min promenad finns på bild,
att jag vill dokumentera min färd runt Vättern 😊
Utan att jag har bilder + att jag vet hur långt jag gått
är det ju svårt att veta om jag lyckas nå målet
30 mil - Vätternrundan

 

Vecka 1,  8.68 km

Vecka 2,  14.2 km

Vecka 3,  20,23 km

Vecka 4,  20.16 km 

Vecka 5,  19.57km

Vecka 6,  15.7km 

  Vecka 7,  18.36km 

Vecka 8,  2.90km

Vecka 9,  2.25km 

Vecka 10,  10.33km

Jag har alltså nu gått sammanlagt 132,38km 

 

Nu är Hjo målet  

 

Hjo 171 km
Här serverar vi lasagne och ett varmt välkomnande.

 

 

 

 

 

Blogg100 logotype 
Det här är inlägg nr 65 till Blogg

12 kommentarer:

BP sa...

Är helt övertygad att du klarar rundan!!! Å Hjo är ju dessutom världens sötaste "by" - åtminstone under sommaren:-)

icaibloggen sa...

Idag känner jag inte mig lika stark faktiskt. Men det blir nog bra till slut!! Hur är det med dig? Kram <3

Kattis sa...

Helt övertygad om att du kommer klara av detta, med din vilja är du i Hjo innan du vet ordet av!�� Förstår fullt ut att du fotar promenaderna, bästa sättet ju att hålla reda på sträckan. Så får ju vi andra njuta av härliga bilder!☺

sv: skorna är tyvärr lite åt det hårda hållet och lite tyngre så har man känsliga fötter och lätt för skavsår är dom nog inte de bästa skorna!

znogge sa...

Bra att du inte ger upp utan fortsätter att kämpa! Snart är du framme i Hjo och äter lasagne :D

Kram och ha en bra fredag!

Annie sa...

Du är en kämpe! ibland är det bra att vara envis ;)det är jag med ;)

Hoppas Din fredag blir bra<3

Ami sa...

Det där kommer du garanterat att klara :)
Kram

Ama de casa sa...

JAAA!!! Nu har du kommit till Umeå! Från Skellefteå alltså ;-) Jag använder ofta den sträckan när jag ska tänka hur långt det är nånstans. Fast ännu oftare använder jag en annan sträcka. Har vi exempelvis 6 mil kvar nånstans så säger jag att nu behöver vi vara åka tur och retur till Byske, och då känns det inte alls så långt :-D

Ama de casa sa...

Duktigt promenerat igen - du tar dig, och kommer säkert att klara det nu när C kommer att vara med så mycket :-)

ullie sa...

vet ATT DU KOMMER KLARA DET VÄNNEN DU ÄR STARK DET HAR VI MÄRKT INNAN
ja hoppas du mår bättre idag vi vet ju du oja ta en dag i taget så fixar vi det <3

HA EN JÄTTE FIN FREDAG VA DU ÄN HITTAR PÅ

Days by Johanna sa...

Du kommer fixa det galant det är jag övertygad om :)

Haha då får vi se när era små kikar ut.

★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare & doula ★ sa...

Håller mina tummar hårt :).

Så fina bilder :)

Miranda Frings sa...

Du kommer att klara det! Gud vad du jobbar på! Bra jobbat. Skickar massor av energi o kramar ♥