onsdag, maj 31, 2017

23 - 25 maj - promenader & hundar


tisdag 23 maj

 en Bullen promenad





onsdag 24 maj





Som synes hade jag här fått sällskap av C 😊

torsdag 25 maj

först en Frost promenad
 


Jag å Frost mötte C som varit hos sin mormor,
i stället för Rödluvan så kör C med gul regnjacka då hon går till mormor 😉


Medan Elin tränade karate i Sporthallen 
så gick jag å Bullen en promenad



I detta bostadsområde har både jag å C bott,
dock icke samtidigt å inte tillsammans,
det var före vår gemensamma tideräkning påbörjades 😊



6 kommentarer:

ullie sa...

nej men va konstigt ni bott där båda. världen är bra lien i bland
ja du hör är det jätte grönt nu överallt o tom gräset o träden så nog är vi en bit före. men ja hörde det snöa massor i kiruna idag tur du inte bor där

hoppas du fått en bra dag trots värk det är skit med denna plåga alltid suck
kram fina o ha en fin morgon dag kramar

BP sa...

Världen är liten... Älskar bilderna som du tagit i det fina vädret - helt snöbefriad var det också, vilket jag tackar ödmjukast för;-)

Ama de casa sa...

Wow! Vilka härligt somriga och vackra bilder! :-)

Haha! Bäst att ta det säkra före det osäkra när C ska gå till mormor. Jag ser ju till och med en varg på den där bilden... ;-)

Ami sa...

Så fina och somriga bilder :)
Kul att ni har bott båda två på samma ställe!
Kram

znogge sa...

Så lustigt att ni har bott i samma område men världen är liten! Härligt att ni har snöfritt nu också :D

Kram

★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare & doula ★ sa...

Så härligt det låter :). Sen skönt med lite snöfritt :)