måndag, april 10, 2017

Vecka 7, sammanfattning Må Bra 2017


Onsdagens promenad




 




 

Sammanfattning




 

Vecka 1,  8.68 km

Vecka 2,  14.2 km

Vecka 3,  20,23 km

Vecka 4,  20.16 km 

Vecka 5,  19.57km

Vecka 6,  15.7km 

  Vecka 7,  18.36km 

 

 

 

 

Jag har alltså nu gått sammanlagt 116,9km 

  Så YES nu har jag passerat Jönköping och är på väg mot


Fagerhult 133 km

En fullvärdig depå igen.
(Ca 1 mil norr om Fagerhult finns vattendepån för självservering under lördagen)
 

 

Torsdagens promenader

Först en Frost promenad 

 



 



Sedan en Bullen promenad 

 



 






Jag är väl inte riktigt nöjd,
men med tanke på vecka 7 blev en sämre vecka på många vis,
då varken vädret eller mitt mående varit på topp...
så får jag vara glad att jag tog mig ut på ett par promenader i alla fall.


Veckan avslutades med sämre mående i form av en allergisk reaktion som satte P för allt eftersom mitt allmäntillstånd blev nersatt och jag mådde rejält sämre.

4 kommentarer:

Annie sa...

Du är så duktig med promenaderna ;)

Nu har vi kommit hem, borta bra men hemma bäst ;)

Kramar

Ama de casa sa...

Du knatar på himla bra tycker jag! Speciellt när måendet krånglar så dant. All heder åt dig och din envishet! :-)

BP sa...

Med tanke på hur du mår tycker jag också att du har gjort ett strålande promenadjobb!
Åsså googlade jag Fagerhult, som jag inte hade den blekaste om vart det ligger. Orten har knappt 400 invånare, så jag hoppas att det åtminstone finns en korvkiosk där för ett mellanmål under Vätterrundan;-)

Days by Johanna sa...

-klart du skall vara nöjd tös! Om du inte mår bra och vädret inte tillåter det, ska du ändå vara nöjd, för du kunde legat kvar i sängen, 18km är ju inte så dåligt direkt.... ;)