lördag, mars 04, 2017

Fredagens promenad


Igår fredag så hade jag nästan inte tänkt gå nån promenad,
inte för att jag var extra lat utan för jag hade mer ont i min rygg,
jag vet inte om jag gjort något speciellt... eller inte,
däremot så vet jag att jag hade mer värk.

Men... jo men visst, jag gick ut en promenad ändå,
yes... jag får ju lite abstinens då jag inte tar min dagliga promenad.

Solen sken å snön var vit... typ 😊

 Promenaden startade hemma på vår gård,

 Fråga mig inte vad Frost gör... 

 Här är ordningen återställd...





 Solen skiner...


 På väg hem uppför Berget... 😊

Hemma på vår gård... rätt naturligt att promenaden slutade här 😉



Blogg100 logotype
Det här är mitt fjärde inlägg till Blogg 100
Regler för Blogg100
  • Blogg100 startar onsdagen den 1 mars 2017  
(men det går bra att hoppa på utmaningen även senare).
  • Varje dag, 100 dagar i rad
måste minst ett nytt inlägg publiceras på din egen blogg

6 kommentarer:

Ama de casa sa...

Vilka härliga vinterbilder! Duktigt av dig att ta dig ut, trots värken.

Jag tror att Frost ville hoppa hopprep. Sånt där långhopprep, du vet :-)

Ha en braig lördag! Schlager ikväll igen :-)

"LillaSyster" sa...

Oj, oj,oj vad snö du har. Här kommer det fler och fler krokusar. Vintergäcken står i full blom och tulpanbladen växer på sig lite för varje dag tror jag - inte så mycket men ändå.
Bra gjort att ge sig ut fast man inte känner för det. Själv harvar jag mest runt i simbassängen, körde både morgon och kvällspass igår idag nöjer jag mig med bara morgonpasset. Nu ska jag snart bänka mig framför TV:n och kolla in när tjejerna kör 3milen på VM. Ha en fin lördag. Kram

Therese sa...

Har intagit ryggläge nu, är slut efter att ha rensat två barnrum, dammsugit och bytt gardin, men ska masa mig ut på promenad om en stund, är ju skönt då man väl är ute! Kramar

Kattis sa...

Så härligt när solen lyser upp ett vinterlandskap. Hoppas din rygg känns bättre idag!<3

znogge sa...

Frost är för härlig och har ett underbart sätt att röra sig :D

Hoppas ryggen är bättre i dag.

Kram

BP sa...

När det är så fint väder då har man ju knappt en ursäkt att inte gå ut. Jo, värk är en godtagbar ursäkt iofs, men du har ju faktiskt Vätternrundan att ta hand om, eller hur!!!
Du ÄR duktig:-)