måndag, februari 06, 2017

Fredag & Lördag promenad


 
  • Vecka 1 har jag gått 14.83km (1 - 7 januari)
  • Vecka 2 har jag gått 17.40km (8 - 14 januari) 
  • Vecka 3 har jag gått  16.95km  (15 - 21 januari) 
  • Vecka 4 har jag gått 18.4km (22 - 28 januari)
  • Vecka 5 har jag gått 15.3km (29 januari - 4 februari) 
sammanlagt har jag alltså under dessa fem (5) veckor gått 82.12km

Jag börjar nu närma mig målet i Mora.

Planen är att jag på lördag 11 februari ska ha klarat mitt första Må Bra 2017 mål.
 

Fredag 3 februari

Bullen promenad

 










Lördagens promenad

En Frost promenad

 










 

14 kommentarer:

Nilla sa...

Bra jobbat! Kram

Ama de casa sa...

WOW!!! Nästan bara upploppet kvar alltså :-)

Lapplandsjäntan sa...

Heja! Vad duktig du är 😄 Jag tog en riktig långprommis idag - 7,0km hemifrån och ner till centrum. Åkte buss hem dock, magen hade börjat knorra så fruktansvärt och sa att det minsann inte fanns utrymme för en timmes promenad hem också 😅😜

znogge sa...

Så bra jobbat och det här klarar du :D

Kram

BP sa...

Stort, stort GRATTIS!!! Snart dagsför kranskullan att ge dig vinnarkransen. För den är du såååå värd!
Ser på dina bilder att ni också har fått mera snö, precis som vi. Fast vi hade ju barmark, så totalmängden är ju som tur är betydligt mindre här.

Freja sa...

Heja dig!

Lapplandsjäntan sa...

Svar, Ingen aning om målgång ärligt talat! Men låter väl inte helt omöjligt, jag ska räkna ihop imorgon tänkte jag för min "Vasaloppsvecka" slutar ju på tisdagar 😊 Ang vädret så nä - USCH! Snålblåst och jämngrått. Hade ju planer på utflykt i skogen med R ons/tors men ska det va sånt här väder så vette faan 🙄 Då blir det nog spa istället 🤔😉

ullie sa...

fina bilder
ja men ja e ju sån blir inte nöjd tröttnar o vill göra om . bra som ja att flytta om saker o ändra så blir det nytt för ett tag

ja du ja hatar ju denna årstiden o skulle behöva bo i värmen alltid

stor kram vännen

Lapplandsjäntan sa...

Svar, Kan du inte prova?? Då kanske han kan demonstrera hur en drogad iller för sig! 😂💕

Annie sa...

Bra jobbat med promenaderna! Och fina bilder :)

Sv: Ja så är det verkligen! Förändringar är jobbigt men ändå nödvändigt på nåt sätt ifall man vill ta sig vidare.
Får försöka lite mer på mig själv och tänka på allt man faktiskt tagit sig igenom och det är ju ganska mycket :)

Hoppas att Du får en så bra dag som möjligt :)

Kramar*

Veiken sa...

Nu måste du snart se till att enKkransmas finns till hands när du går i mål! Kranskullorna kröner väl bara männen! :) Kram

"LillaSyster" sa...

Du är nog i Mora innan lördag! Bra gjort! Kram

Days by Johanna sa...

Se upp Mora för här kommer 'åsa! :)

Anonym sa...

Oj, det var verkligen inte dåligt måste jag säga. Riktigt bra jobbat. Ina