fredag, januari 13, 2017

Onsdagens promenad


Onsdag 11 januari




Bullen the hot dog




Där ser vi var vår postlåda bor... men än är det en bit hem,
vår postlåda bor nere i bostadsområdet, innan skogen tar vid,

Min mor hade fått för sig att mitt mål var nio (9) mil under januari,
men riktigt så kul har jag väl inte tänkt ha det...
det skulle innebära mer stress och mer kännas som ett tvång,
att behöva gå omkring 4km 7 dar i veckan då ingen vet hur samarbetsvilligt varken 
vädret eller mitt mående är känns otroligt dumt. 

Men det blir ju först på söndag som jag räknar ihop hur långt jag hittills gått,
än tänker jag inte redovisa något resultat.



4 kommentarer:

znogge sa...

Det gäller självklart att sätta ett rimligt mål. Fungerar det så kan man utöka lite i taget om man vill. Men ta sig vatten över huvudet gynnar ingen.

Kram och ha en bra fredag!

Days by Johanna sa...

Hihi tur det inte var nio mil om dagen iaf ;)

klart jag orkar bry mig om mina vänner, så jag hoppas ni får ett bra besked snart.

Therese sa...

Du kämpar på bra och som du skriver får det inte bli ett galet måste, själv har jag träningsvärk efter allt snöskottande... var till Vilhelmina en sväng i dag och investerade i varma ullstrumpor och en träningströja som jag hoppas inviga i morgon med en långpromenad. Och ja, Bogge har specialglasögon som går att böja utan att de går sönder, därav turen till Lycksele :-) och sushin tog vi med hem som takesway :-) och förra helgen gjorde jag och maken var sin trerätters och hade typ halv åtta hos mig här hemma, och framöver ska vi hjälpa barnen så de med får göra var son meny :-) ska hålla tummarna hårt på måndag att allt är ok med Elins arm!!! Ha en fin helg ❤️

Ama de casa sa...

Jag tycker det är bra att du sätter upp rimliga mål så du inte blir stressad av dom. Ska bli spännande att se hur det har gått hittills :-)