lördag, januari 28, 2017

Fredagens mobil/instagrambilder


Tanken var att jag skulle lägga ut detta blogginlägg redan igår,
men av någon anledning så glömde jag bort att "klicka" på skicka...

Lite mobil/instagrambilder,
fredag 27 januari, Åsele


Jag såg solen då jag var i väg å lämnade Elin på Sporthallen,
även om det heter "Är huvudet dumt får kroppen lida",
tycker jag det känns fel att låta Elin spela innebandy barfota.


Abstinensproblem 😋
Fortfarande isbana hemma på vår gård å vägen är snorhal trots icebugs,
jag tog bilen ner till vår postlåda å gick en promenad med Bullen.



Fortfarande sol då vi var i väg å handlade strax före kl 16,
ICA strålar i solsken 😎
människorna på bilden har ingenting med inlägget att göra förutom de råkade passera.


Solnedgång, tyvärr återges himlens rosa färg riktigt då jag tar kort genom bilrutan.




Skickat från min iPhone

6 kommentarer:

BP sa...

Vilka härliga solbilder från Åsele! Å tack att du redan idag har delat med dig till oss:-)
Skrattade gott åt de två personer som fanns med på bilden med ICA. Medge att du ville visa oss snorkiga storstadsbor att det faktiskt bor människor i Åsele;-)

Dessutom har du en väldigt ren vindruta måste jag säga, även om himlen inte är rosa utan mera vackert brandgul!

"LillaSyster" sa...

Tänk så vackra färger det kan bli vid solnedgångar. Idag visade sig solen en liten stund vid lunchtid, precis lagom till min promenad hem. Ha en fin kväll! Kram

znogge sa...

Härligt när solen visar sig! Det har den gjort här i dag så det blev en långrunda som gav lite vårkänsla :D

Kram och god kväll!

deninrekampen sa...

Sv: Ja precis, det är den serien :) hihi

Va skönt att du sov så bra :D Härligt att läsa! :) Hoppas du sover lika bra inatt!

Ha en härlig lördags kväll, kram! <3

Vano sa...

Härliga solbilder. Här tittar också solen fram då och då. Härligt är det då man blir på lite gladare humör :)

Ama de casa sa...

Snällt att leverera dojjor till Elin :-)