måndag, januari 23, 2017

Då kommer alla känslorna på en å samma gång


Blev väckt vid 4tiden av Bullen som behövde gå ut,
ja vi fortsätter på den inslagna vägen å typ varannan natt går jag ut med honom,
nån gång så där mellan kl 3 - 5 så är det dax,
då vill han inte längre vara inomhus.

Nåväl, jag går hellre ut med honom än att han pinkar inne.

Efter det jag var tillbaka i sängen så kom de...
ja inte riktigt de där alla känslorna,
nä det var mer alla dessa tankar som typ ramlar över mig mitt i natten.

Tänk om jag ändå kunde tömma huvudet på tankar.

Jag undrar varför det är just mitt i natten alla jäkla jobbiga tankar invaderar 
och omöjliggör fortsatt sömn... eller jo jag begriper ju att det är på natten det inte går att sova,
vanligtvis är ju de flesta av oss relativt vakna dagtid.


7 kommentarer:

Ama de casa sa...

Jobbigt... Du får väl ta en liten siesta idag.

znogge sa...

Jobbigt men hoppas du kan få till en siesta under dagen.

Kram

Ami sa...

Inte roligt att bli väckt mitt i natten :( Du får ta en liten lur på soffan under dagen!
Kram

Annie sa...

Jobbigt med dem där tankarna, speciellt när dem kommer nattetid .. :/
Inte kul att bli väckt .. du får vila idag<3

Var rädd om dig, kramar**

Lapplandsjäntan sa...

Vi var dålig på siesta men vi skippade ju åtminstone fieastan 😘💕

BP sa...

Lämna över hunden till J, så får du sova utan att gå ut med en kissnödig hund. Det är ju ungefär som med småbarn som vaknar under nätterna kan jag tänka mig. Å trots att man är dödstrött malar tankarna och man kan inte somna om. Inte roligt. Men som tur är är du ju hemma och kan ta en tupplus under dagen.

Nilla sa...

Så jobbigt för dig. Det är ju hopplöst mår tankarna börjar snurra på natten. Kram