måndag, november 21, 2016

Söndagens besök på Stallet














Förutom en Frost promenad hann jag igår med att skjutsa Elin till Stallet,
medan Elin var på Stallet var jag hos mina föräldrar/morfar & mormor.

Vanligtvis brukar jag hälsa på dem en gång om dan,
känns bra att titta till dem å se att allt är som det ska.

Förutom att jag besöker dem en gång om dan,
så pratar jag med dem i telefon minst en gång per dag.

Men detta var ju inte allt som jag/vi hann med igår,
det kommer troligtvis upp lite fler bilder från söndagen... lite senare 😋


Skickat från min iPhone

8 kommentarer:

znogge sa...

Måste vara tryggt för dem att du kommer på besök varje dag. Önskar jag hade hunnit det när min mamma levde...

Kram

Ama de casa sa...

Håller med Znogge - måste kännas tryggt för dom.

Fina hästar, men visst måste det vara lätt för dom att krypa ut där under staketet? :-)

Annie sa...

Vad bra för dem att du besöker så ofta :)

Sv: Ja det får gärna komma snö igen .. ;)

Hoppas du har en någorlunda hyfsad kväll<3

Kram

Day by Johanna sa...

Skönt för både dig och dem att du hälsar på varje dag, det hade jag önskat jag med kunde göra, hälsa på mina föräldrar varje dag, speciellt nu!

Miranda Frings sa...

Är det något jag saknar, så är det faktiskt en häst, men det finns varken ekonomi och tid för en sådan :-/ Ha en fortsatt fin veckan!

BP sa...

Alltså den där hästen med den fina turkosa "kappan" ser betydligt mera frusen ut som Elin måste jag säga;-)

Det har sina för- och nackdelar att ha sina föräldrar så nära inpå. I ditt fall har närheten dock bara fördelar!!!

Ama de casa sa...

sv: Vi hade en häst som var en fena på att ta sig ut ur hagen utan att hoppa. Han la sig helt enkelt ned och rullade ut. Sen begav han sig oftast ned till minigolfbanan som låg just nedanför hagen och trampade sönder banorna. Dom var inte så jätteglada där…😉

Vill du se hur Gutten (hästen alltså) såg ut, så finns en bild i svaret i min blogg :-)

Nilla sa...

Vilka härliga bilder och fint av dig att ta hand om dina föräldrar när du inte mår bra själv. Kram