fredag, november 11, 2016

Fredagsmorgonens värkligliga verklighet



Igår kväll var jag till "min" Rosenterapeut å fick välbehövlig hjälp.


Här nedan ser Ni mina "problemområden",



 



 


Mina problem i höfter/ländrygg etc påverkar mig negativt å gör att jag har svårt att gå,
jag har även problem med att stå, sitta och ja jag har svårt att röra mig.
Förhoppningsvis blir det lite lättare nu efter gårdagens behandling.
 förutom värk och ont med nattliga kramper, 
så är det besvärligt att inte kunna röra sig och klara av ett normalt beteende,
att gå nedför en trapp är väldigt svårt.
 





Nu till något helt annat...

En fråga... Är jag å Elin lika varandra?

 
bild maj 2015

8 kommentarer:

Ama de casa sa...

Hoppas behandlingen har gjort verkan mot värken!

Jodå, nog är ni lika varandra alltid. Lika fina båda två :-) Kul att få se dig på bild också :-)

Kram och ha en fin fredag!

Ami sa...

Hoppas att behandlingen för nytta!
Ja, jag tycker också att ni är lika varandra :)
Kram och trevlig fredag!

znogge sa...

På ett sätt är ni lika men samtidigt så tycker jag att Elin är väldigt lik sin pappa också! Speciellt över ögonen!

Kul att se en bild på dig med!

Kram

"LillaSyster" sa...

Hoppas att kroppen känns bättre nu efter behandlingen. Här brottas jag förnärvarande men en elak självspricka på långfingret. Åå hela tiden är man klumpig och slår i den. Går inte ens att köra rätt fingersättning på tangentbordet..... Nog för att en självspricka är en spott i havet..... men lik för benat gör det ont.
Nu ska jag ut i halkan igen.... var såphalt på vägen innan, så passa att antisladd systemet hoppade i på bilen. Bara att ta det lugnt och åka i god tid! Ha en härlig fredag och en trevlig helg! Kram

Therese sa...

Kul att se dig på bild! Och jo man ser likhet ❤️ Hoppas Elin är kryare nu. Svea är jättebesviken då kusinen skulle sova över här och de skulle gå på disco, men hon fick feber så det blev inställt :-/ kram

ullie sa...

Har ja sett dej på bild innan vänen ?? har du sett mej ?

Självklart är ni jätte lika

usch gumman va det är tråkigt o se dej ha så ont <3

BP sa...

Ryggproblem käner jag så väl igen, men de har inte samma "orsaker"/ursprung som hos dig. Men jag antar att de är lika jobbiga. För om inte ryggen funkar, så fungerar inte resten av kroppen heller. Ungefär som att ha magont eller migrän...

Kul att se en bild på dig. Du påminner otroligt mycket om en av mina bästa kompisar som kommer från Sorsele. Du skulle kunna vara hennes tvillingssyster.

Men som svar på din fråga - om sisådär 30 år kommer Elin att vara din tvilling. Japp, ni är väldigt lika varandra förutom färgen på håret då. Du kan absolut inte förneka moderskapet om man säger så;-)

Nilla sa...

Hoppas att behandlingen hjälper dig. Ni är väldigt lika du och Elin. Kram