lördag, oktober 01, 2016

Septembers sista promenader


Fredagens promenader

Först en Bullen promenad mitt på dan




En promenad i sol... typ + 10 grader varmt,

Sedan en Frost promenad efter det vi ätit middag








Under september månad har jag gått 77 km 
och det har blivit 41 promenader



Under oktober har jag inte några direkta mål... 
antal promenader och hur långt jag går beror till stor del på vädret,
vädret och mitt mående är båda svåra att förutsäga,
men nog borde jag väl fixa 4 mil... och 20 promenader,
jag går ju fortfarande å dras med förkylning,
inne på andra veckan... har nog en bihåleinflammation på G,
huvudvärk är en ständig följeslagare. 

Jag mår inte speciellt okey... 
känns som om jag kommit till en återvändsgränd,
blivit inmålad i ett hörn...
men förhoppningsvis blir allt bättre bara förkylningen lämnar mig i fred. 





 Utelek på vår gård i onsdags... 


8 kommentarer:

Veiken sa...

Det är en lång sträcka du har gått. Det märker man när man räknar ihop det! Mycket bra jobbat! Hoppas att du hinner några mil till innan väder och kyla sätter stopp! Kram
PS. Vi åker inte förrän i slutet av november. Har lite annat på G först! Kram

"LillaSyster" sa...

Rätt gissat på vårt resmål! Jag är också lite förkyld, det är frustrerande. Men vi får ta en dag i taget och göra det bästa av situationen. Krya på dig! Kram

ullie sa...

hoppas du är bättre med hosta o allt
ja men det kommer massa siffror o ja visste inte om det va från dej :D
ja hade oxå konstigt hos johanna på min så är nog blogg se fel

fin kväll raraste kramar

Nilla sa...

Usch så segt med din förkylning och bihåleinflammation är inget vidare. Krya på dig. Kram

BP sa...

Så otroligt duktig du varit och är! Det är bara att fortsätta på den inslagna vägen trots eventuella hinde som oönskade förkylningar och dåligt väder. Å 10 grader har vi här just nu, så jag utgår ifrån att det är varmt för årstiden hos dig just nu.

Men jag hoppas verkligen att du snart år bättre igen!

Åsså måste jag säga att ni bor på en fantastiskt stor gård.

deninrekampen sa...

Sv: Så kul att du hittade mig via Annie :) Blir ju lätt att hitta om man kommenterar mycket med många :) hihi

Ja det stämmer nog att vården är som den är. Men vissa gånger om man tänker utanför psykiatri så kan nog vissa ställen vara bättre än andra faktiskt :)

Har du haft en bra helg?

Va rädd om dig! Kram

Ama de casa sa...

Du har verkligen överträffat dig själv och sagt F... You till ditt mående. Såååå starkt av dig!

znogge sa...

Riktigt bra jobbat! Nu håller jag en tumme för att förkylningen drar vidare och inte återkommer till dig. Sega baciller som sätter sig på bihålorna tar extremt på krafterna tyvärr...

Kram och krya på!