måndag, oktober 10, 2016

Sämre mående, måndag morgon






Helgen har passerat å det har åter igen blivit måndag,
ibland går dagarna å veckorna med en ryslig fart,
tycker ju det var alldeles nyss jag bloggade om måndag i Vilhelmina,

I lördags mådde jag inte riktigt okey,
å igår söndag så jaa då var jag sjuk...
en bråkig irriterad mage som typ förstörde hela söndagen.

På sätt å vis praktiskt med sämre mående under helgen...
då det inte är lika gott om måsten.

Tyvärr mår jag även idag icke bra, sämre mående ogillas,
som sagt blir det mer problem när jag är sämre under vardagen,
jag vet inte om det är förkylningen som tagit omtag eller om det är ett skov på G,
vad dagen idag måndag har att erbjuda får jag väl återkomma med något senare,
som vanligt innehåller måndagar lite fler måsten,
men det är ju bara å gilla läget.

 



12 kommentarer:

Annie sa...

Tråkigt att läsa att du mår sämre :/
Skickar många kramar till dig<3

Ami sa...

Jag skickar också många krya på dig kramar och hoppas du snart ska känna dig bättre!

Nilla sa...

Fy för måsten när man mår dåligt. Hoppas du snart mår bättre. Kram

"LillaSyster" sa...

Krya på dig. Lyssna på kroppen och ta det lugnt. Kram

BP sa...

Det kanske är kylan som ställer till det för dig. Men hoppas att du snart mår bättre igen. Kram!

Ama de casa sa...

Hoppas du mår bättre snart igen!
Kram

deninrekampen sa...

Sv: Ja jag kan absolut prata med sambon, förklarade i ett inlägg nu lite mer med vad jag menade, blev lite fel när jag skrev för fullt...

Ja, eller hur äter ångesten en levande, men jag ska strax äta upp ångesten tänkte jag haha! En ond cirkel som jag och min ångest har ;) (lite skoj och lite allvar haha)

Hoppas du haft en bra måndag!

Kram <3

TantGlad sa...

Visst går tiden fort och det känns som om det bara är måndagar å fredagar.
Usch för att Må sämre och att råka ut för förkylning är jobbigt. Har själv mått lite sisådär. Dendär förkylningen du vet som härjar runt nu.

Kramkram.

znogge sa...

Hoppas att det är en tillfällig svacka och att måendet är bättre i dag. Kan det kalla och höstlika vädret påverka också kanske?

Kram och krya på!

yasmine mamma till dennis och angelina sa...

krya på dig . hoppas du får må lite bättre snart.
Jag och magen är sådär inge vidare men de är ju bara att hålla ut.
Ja du har rätt Dennis och Angelina är lika över ögon så även munnen deras.
tar man bort lill tjejens öron så är dom väldans lika hhehe.
Idag ska dennis på reklam inspelning med pappa och jag ska mysa hemma med lill tjejen ikväll.
Hoppas du får en fin dag
kraaam

Annie sa...

Så tufft ..

Hur mår du idag?

Styrkekramar :)

ullie sa...

åhh min stackars gumma ja vet ju hur jobbigt det är att inte må bra. hoppas du kryar på dej <3

jo vännen va hos dokt igår så nu hoppas ja det går framåt igen kram