måndag, oktober 17, 2016

Måndag "frukost"




Skickat från min iPhone

Yes 😋 jag vet att klockan är närmare halv 1,
men om en strax äter jag dagens första måltid
- frukost-
jag klev upp före 7 med Elin,
efter det hon å J som är politiker idag körde i väg vid 7.45 så blev det säng, säng, sova, sova, sova fram till 12 för mig å min sängvärmare: Frost 💕
Men nu efter både Food Pharamacys välkomstshot å kaffe är det dax för dagens Ägg- frukost 😀
Jag ska nu helst försöka äta rätt, jag vill ju må bättre, orka leva.

2 kommentarer:

Veiken sa...

Ägg är absolut inte det sämsta när det gäller frukost! Hoppas att du fick din goa sömn! Kram

BP sa...

Sov också till 12, men jag är ju panschis så;-) Å jag hade ingen sängvärmare heller - maken gick upp tre timmar tidigare, å hundar vill jag inte ha i sängen;-)