onsdag, september 07, 2016

Vad jag läser 2016


  Målet är en bok i veckan = 52 böcker under ett år

 

Boklista

1. Lögnaren av Nora Roberts (vecka 2)
2. Det fördolda av Hjorth Rosenfeldt (vecka 3)
5.  Fjällgraven av Hjort, Rosenfeldt (vecka 6)
6. Den stumma flickan av Hjort, Rosenfeldt (vecka 6)
7.  Snövit ska dö av Nele Neuhaus  (vecka 8)
8. En förtrollad ö av Nora Roberts (vecka 8)
9.  Himlen är alltid högre av Jonas Moström (vecka 9)
10.  Höstoffer av Mons Kallentoft (vecka 10) sportlov
11.  Blodläge av Johan Theorin (vecka 10) sportlov
12.  Skuggorna av Katarina Wennstam (vecka 11)
  14. De underkända av Hjort, Rosenfeldt (vecka 13)
  15. Utmarker av Arne Dahl (vecka 14)
16. Skumtimmen av Johan Theorin (vecka 14)
17. Andra andningen av Sofie Sarenbrant (vecka 15)
18. Visning pågår av Sofie Sarenbrant (vecka 17)
19. Ole Dole av M.J Arlidge (vecka 20)
21. Vågspel av Ann Rosman (vecka 24) 
22. PRIO ETT av Emilie Schepp (vecka 25)
  23. Avdelning 73 av Sofie Sarenbrant (vecka 27)
24. Eldjägarna av Mons Kallentoft (vecka 29)
25. Odjuret av Rosenlund & Hellström (vecka 31)
26. Fyrmästarens dotter av Ann Rosman (vecka 32)
27. Tomma luften av Ann Cleeves (vecka 33)
28.  Zack  av Mons Kallentoft och Markus Lutteman (vecka 35)
29. Skugghäxan av Katerina Janouch (vecka 36)
 Skugghäxan (häftad) 
Skugghäxan var inte lika bra som de övriga i serien om barnmorskan  Cecilia Lund,
det känns lite som om Janouch skriver på övertid, serien är över, Cecilia Lund har gjort sitt,

5 kommentarer:

deninrekampen sa...

Sv: Fortfarande spårlöst försvunnen, men jag har släppt det, den kommer fram när den känner för det ;)

Mår du bättre ikväll?

Oh hur hinner du läsa så mycket :O Jag är jätte seg... (A) Håller på med skugghäxan just nu, håller med, den är inte lika bra som dem andra, dem andra slukade jag. Längtar tills nästa av Lars Keplers kommer ut, kaninjägaren. Det ska bli spännande!! :)

Hoppas du mår bättre ikväll, va rädd om dig! Kram

znogge sa...

Så blir det med vissa serier. Finns liksom en gräns...

Kram

Mamma C sa...

Jag lyssnar bara på böcker nuförtiden. Just nu är det Tove Alsterdal, Vänd dig inte om.
Mamma C

Ama de casa sa...

Då ska jag inte läsa den - tack för otipset ;-) :-D

Annie sa...

Vad kul med ditt läsande :) Kan verkligen tänka mig att det distraherar tankarna ;)
Som för mig när jag tecknar och målar .. ;)
Är verkligen inte i skapandet nu, kul :)

Sv: ja hellre att dem tar för många prover än för lite ;)

Hoppas DU får en hyfsad dag :)

Hur mår du?

Kramar