tisdag, september 27, 2016

Promenader 94, 95, 96


Promenad nr 94
söndag 25 september



För andra söndagen på rad var det fler människor än mig ute på promenad,


Promenad nr 95
söndag 25 september






Vecka 39
Promenad nr 96
måndag 26 september

 Jo men YES jag hade sällskap av Bullen på denna promenad...


 Jag har gått drygt 14 km och 9 promenader under vecka 38,
så trots förkylning och sämre mående har det blivit helt godkänt,

Det jag varit dålig på under september månad är Frosts sociala träning,
vi har helt missat den miljö/sociala träning jag hade som mål,

Min far anser att jag bör hinna 100 promenader från 1 oktober till Nyårsafton... 
Jo... alltså 100 nya friska promenader innan Nyårsafton från å med 1 oktober,
att jag ska lyckas ta mig till 100 innan september månads avslut känns ju mest troligt,
så vi får väl se om jag hinner dubbla de 100 å gå 200 promenader... eller inte, 

8 kommentarer:

"LillaSyster" sa...

Du hinner nog hundra innan vi vänder blad i almanackan till oktober!
Bra gjort =) Du ska ju inte sluta promenera då du är i mål antar jag - så du hinner nog träna Frost under resten av året. Kram

Ama de casa sa...

Duktiga du! :-)

Men det syns ju klart och tydligt att det finns massor av pengar att hämta där i elljusspåret... ;-)

"LillaSyster" sa...

Aaaa jag gjorde visst en tankevurpa där. Ja jag håller med din far då!
Eller får du väl göra som jag, ta igen det du missade till midsommar =) Kram
De första två är kaktusdahlior

Days by Johanna sa...

Snart 100. Klart du kommer fixa det!

Vad tråkigt och läsa din pappas cancer har spridit sig. Växa snabbt/sakta är ju inte så intressant, bara vetskapen det finns räcker.

BP sa...

Hälsar din far och tala om för honom att jag bara älskar honom utan att någonsin träffat honom irl. Han tänker precis som jag. Bra där:-)

znogge sa...

Du är verkligen superduktig! Så fortsätt att kämpa på så bra :D

Kram

ullie sa...

Du är så duktig

men du är ju för söt tack goaste du <3
gick det bra för henne på¨friidrottsdag idag? nä usch regn hoppas ja inte !

då får du ha en mysig dag me pappa i morgon då
ja ska snart kojsa ont i mitt knä så ja tror ja lipar måste ringa dokt i morgon
kramar

Ina sa...

Fina bilder!