fredag, september 09, 2016

Promenad nr 68, 69 & 70


Promenad nr 68
tisdag 6 september



Som synes har det gröna i växtligheten börjat bli utbytt mot lite gulrödbruna toner,

Promenad nr 69
tisdag 6 september







 Jag räknar denna promenad som nr 1 då det gäller Frost och miljöträning,
ser Ni hur uppmärksamt Frost studerar Bilprovningsskylten...

 
Kan väl utan direkt överdrift säga att Frost föredrog då vi gick elljusspåret hem,
någon asfalthund är han icke... men träning är viktig,



Promenad nr 70
torsdag 8 september

Av någon outgrundlig anledning blev det bara en enda bild tagen,



Nu har jag "bara" 30 promenader kvar till målet 100 till Nyårsafton,

 Midsommarafton till Nyårsafton år 2015 blev det bara 89 promenader,
så om 20 promenader har jag slagit mitt förra resultat,
känns ju faktiskt som om det finns en viss chans att jag ska lyckas nå målet,
 

8 kommentarer:

Ama de casa sa...

Haha! Frost är verkligen intresserad av den där bilprovningen - kul! :-)

Duktigt promenerat! :-)

"LillaSyster" sa...

Ja nu har du målet inom räckhåll!
Själv är jag halvvägs till 100, sen har jag ju de där 14 kvar som jag inte lyckades med =) Tur att det är långt till nyår! Ha en fin fredagskväll. Kram

znogge sa...

Med tanke på vad Frost gillar bilåkning så förstår jag att han tittar ;-) Du kommer säkert att lyckas!

Kram

ullie sa...

heja dej så duktiga ni e

ja fy hä'r är gult överallt o blad på marken men tja bara att acceptera ska väl va så kramar

BP sa...

Gillar Frost som studerar skylten. Han undrar kanske om det är han som ska besiktigas;-)

Det är fortfarande förvånansvärt grönt hos dig med - jättekul! Å jag väljer att ignorera vattenpölarna på gatan;-)

Annie sa...

Jag tror du definitivt du kommer nå ditt mål :)
Det är härligt med promenader :)
Jag är som frost, gillar naturen före asfalt ;)*ler*

Sv: Aha, är vi oxar båda två ;) när fyller du år?

Kramar :)

Veiken sa...

Du är ju nästan i mål med dina promenader.!
Jag se att färgerna börjar bli höstlika hos er. Jag kan se från mitt uterum att björkens blad börjar gulna trots att det fortfarande är varmt och skönt! Kram

lenaiwales sa...

Bra gjort! Lycka till i fortsättningen!
Ha en fin weekeend!