lördag, september 03, 2016

Go morgon Lördag




Skickat från min iPhone

Bild från igår
Tycker den ser lagom mystisk ut 😜 en fin slutet på sommaren kväll i början av september,

Ingen direkt värme att skryta med +7 grader varmt, gråmulet å trist, ser ut att kunna bli regn ☔️ under dagen, jag vill ju ha soligt å fint väder...
Planen var ju utflykt, utflykt till grannkommunen, men nu vet jag faktiskt icke, utomhusvistelse å kyligt väder med risk för regn påverkar mig allt för mycket, mitt mående, värken blir sämre.
Nå väl vi får se vad som händer denna dag...

8 kommentarer:

FREEDOMtravel sa...

7 grader låter kallt! Vi har fortfarande sommarvärme (19 grader nu på morgon) även om det lite långsamt märks att hösten är på väg...

"LillaSyster" sa...

18 grader nu när jag kom in efter en timmes promenad. Lite lätt duggregn en kort stund. Men i natt kom det 2mm. Nu blir det lite fika! Kram

znogge sa...

Här var det 18 grader i morse och riktigt behagligt. Men det känns att luften är högre och klarare...

Kram

Annelie sa...

Hello,, kan sända över några solstrålar från Skåne-land om du vill.. ;o))

Ha en jättemysig lördag med vad du än hittar på med.. // Annelie

Ami sa...

Vilken fin bild!
Men förstår om det inte blir någon utflykt när det är så kyligt!
Hoppas ni får en fin lördag ändå!
Kram

Ama de casa sa...

Hoppas solen kom till dig! :-) Härlig bild!

BP sa...

En fantastiskt fin bild du tog. När man tittar på den känns liksom inte kylan alls, vilket jag tackar för. Här var det 19 grader idag, men en regnskur kom på kvällen. Inte direkt urflyktsväder här heller om man säger så;-)

Katarina Henriksson sa...

Fin bild!