tisdag, augusti 16, 2016

Promenad och månadens mål


Promenad nr 44
lördag 13 augusti
 



 Elin tog en tur på sparkcykeln,

En Frost hemma på vår gård,


Promenad nr 45
söndag 14 augusti


 Här i det gamla elevhemmet inkvarteras Thailändare anställda av bärföretaget Botniabär





Elin följde med på promenaden denna dag,
en dag med + 12 grader varmt och tidvis regnande,

Promenad nr 46
söndag 14 augusti
 


 


 
Under augusti månad har jag som mål att gå 50 km ihop med the dogs
 
 vecka 31 augusti 21.6 km
 
måndag 8 augusti - 2.55 km
tisdag 9 augusti - 1.20 km 
onsdag 10 augusti - 1.15 km
torsdag 11 augusti - 1.85 km + 1.65 km
lördag 13 augusti - 1.10 km
söndag 14 augusti - 1.85 km + 1.65 km
 
vecka 32 augusti  13 km
 
(34.6 km, om jag räknat rätt så har jag 15.4 km kvar till målet 5 mil) 




9 kommentarer:

Misstossequeen sa...

Bra mål 😊

Svar: Ja den resan kommer sitta fint 😊
Ja motion är bra och kan man köra två flugor i en smäll så är det ännu bättre 😊

"LillaSyster" sa...

Det går mot mål! Fy vad kyligt med bara 12 grader idag har vi väl haft nästan runt 20 tror jag. Jag gick en sväng för en stund sedan och det räckte med T-shirt och 3/4-byxor. Hoppas att du mår lite bättre idag! Kram

Ama de casa sa...

Duktigt av dig! :-)

Ser ut som Frost kollar: Inga framtjuvar... och inga baktjuvar...
Där på sista två bilderna, alltså :-)

Veiken sa...

Du ligger verkligen bra till för att nå ditt mål! Håller tummarna för dig. Det måste vara mysigt när Elin går med på promenaden! Kram på dig!

Fröken Rödlök sa...

Svar: Brukar dock inte sälja så mycket men ändå roligt att få visa upp sig och det är väl lite därför jag gör det.. och sen är det alltid skoj att själv strosa runt på marknad och det kan jag passa på och göra där :)

Znogge sa...

Du är verkligen på god väg!

Kram och grattis :D

Freja sa...

Du kommer raskt närmre målet!

BP sa...

Du kommer att lyckas!

Svar: Grafisk formgivare av böcker och tidningar. Nå't mer du vill veta;-)

deninrekampen sa...

Tack! Vaknade faktiskt ganska pigg igår så tror jag sov ganska bra, då ska man bara somna inatt med haha! :) Blev dock sent igår men sov nog bra :)

Hur är läget med dig? :)

Man skulle haft sig en hund så man kommit ut på mer promenader :D

Va rädd om dig !

Kram