fredag, augusti 12, 2016

Målet är en bok i veckan = 52 böcker under ett år



 

 

  Vad jag läser under 2016

  Målet är en bok i veckan = 52 böcker under ett år

 

Boklista

1. Lögnaren av Nora Roberts (vecka 2)
2. Det fördolda av Hjorth Rosenfeldt (vecka 3)
5.  Fjällgraven av Hjort, Rosenfeldt (vecka 6)
6. Den stumma flickan av Hjort, Rosenfeldt (vecka 6)
7.  Snövit ska dö av Nele Neuhaus  (vecka 8)
8. En förtrollad ö av Nora Roberts (vecka 8)
9.  Himlen är alltid högre av Jonas Moström (vecka 9)
10.  Höstoffer av Mons Kallentoft (vecka 10) sportlov
11.  Blodläge av Johan Theorin (vecka 10) sportlov
12.  Skuggorna av Katarina Wennstam (vecka 11)
  14. De underkända av Hjort, Rosenfeldt (vecka 13)
  15. Utmarker av Arne Dahl (vecka 14)
16. Skumtimmen av Johan Theorin (vecka 14)
17. Andra andningen av Sofie Sarenbrant (vecka 15)
18. Visning pågår av Sofie Sarenbrant (vecka 17)
19. Ole Dole av M.J Arlidge (vecka 20)
21. Vågspel av Ann Rosman (vecka 24) 
22. PRIO ETT av Emilie Schepp (vecka 25)
  23. Avdelning 73 av Sofie Sarenbrant (vecka 27)
24. Eldjägarna av Mons Kallentoft (vecka 29)
25. Odjuret av Rosenlund & Hellström (vecka 31)
26. Fyrmästarens dotter av Ann Rosman (vecka 32) 

Fyrmästarens dotter (kartonnage) 

En bok jag verkligen har gillat, rekommenderas.


Vad jag ska läsa nu sedan vet jag faktiskt inte,
men då jag typ har en 30 olästa böcker som står/ligger huller om buller på hyllan har jag ju både det ena å det andra att välja bland... spänning eller romantik, feel good eller vad?


4 kommentarer:

Therese sa...

Superbra med dina lästid, hittar nya författare tack vare dig 👍🏻 får nog tillbringa natten med en bok då Bogge åkt på kräksjukan å jag får vara första sanerare... Kram!

Ama de casa sa...

Feel good röstar jag på :-)

znogge sa...

Böcker och boktips kan man inte få för många av!

Kram

Veiken sa...

Jätteroligt att du gillar Ann Rosman. Just nu är hon en av mina favoritförfattare! Kan du inte skaffa dig ett lånekort på ert bibliotek? Då kan du ladda ner böckerna gratis till en läsplatta! Kramar