lördag, augusti 20, 2016

Idag lördag


I dag Lördag hela dan
 
 






11 kommentarer:

"LillaSyster" sa...

Jag hoppas att söndagen blir bättre än dagen som varit. Snart är det måndag och då skulle du väl få lite massage =)Antingen får du världens energikick efter behandlingen eller så slappnar kroppen av och vilar sig i form med en tupplur. Kram

Trollet sa...

Men fy, hoppas du får må bättre (läs bra) mycket snart!

ullie sa...

Åsa ja känner mej så dum .. ja sa väl inget dumt?
Va inte meningen såklart.

Man får ju ha precis vilken färg man vill En del som ja sa min isa kompis har ju massa färger o ja tröttnar på färger . en del se man hos andra men hemma hos sej själv passar det ändå inte .
gillar ju stil rent egentligen på nåt vis men sen hur ja än gör hemma så blir mitt shabby eller nåt ullie stil

Förlåt min vän o hoppas ja inget dumt skrev eller så :( kramar

Hopppas du är piggare glömde ja skriva oxå kram igen

BP sa...

Oooops! Du verkar inte vara i bästa form idag ser jag. Å det värsta är att ingen av oss kan hjälpa dig, även om det är just det jag helst skulle vilja göra.

Men jag har en känsla av att du är en riktig kämpe och kommer igen. Jo, jag vet det faktiskt:-) Kram tjejen!

Freja sa...

Jag känner igen mig...

deninrekampen sa...

Sv: Tack för kramen, kram tillbaka till dig! <3

Dem bilderna är ju verkligen 100 % sanna alltså :)

Hoppas du har en bra lördags kväll!

Va rädd om dig, kram!

Ama de casa sa...

Nej du, idag är det söndag! ;-) Och jag hoppas att du får en MYCKET bättre dag idag!
Kram

Misstossequeen sa...

Svar: Vi hade en jätte bra lördag 😀 jag hoppas du också hade det 😊

Ami sa...

Jag hoppas också att du känner dig bättre idag!
Stor kram

Junitjej sa...

Svar: Det är alltid kul med färg! Men jag får inte köpa rosa bajspåsar för min man.

Ina sa...

Ha en fin söndag <3