torsdag, juli 21, 2016

Onsdag Sammanfattning

 

 

 

 

 

 

Lite bilder från vår onsdag
Vi började med att ta det väldans lugnt...
Jag å Elin var ensamma hemma å gick i pyjamas fram till halv 2 tiden

Jag skjutsade min far så han fick klippa sig

Jag å Elin tog sedan med oss 08a kusinerna å var i väg till ankdammen, årets första besök 🐔🐤

Vi hann även med ett besök på lekplats Skolbyparken

Efter fika hos mina föräldrar å efter vi ätit middag var jag å Elin till min syster å 08a kusinerna å spelade minigolf på campingen

En trevlig dag YOLO 👌😀

Idag torsdag ska vi ut på äventyr... 😜

Det positiva för dagen är att jag haft otroligt lite huvudvärk senaste veckan,
nu tror jag det beror på avsaknad av dator...
jag har alltså haft otroligt lite skärmtid mot vanligt,
jag har ju inte suttit å glott in i datorn var eviga sekund

Det lite mer negativa är att pappa smörjer sig med Voltaren 
eftersom han har "träningsvärk" efter sitt arbete med veden...
han tar in några vedträn om dan,
negativt på så vis att jag TROR att eftersom Voltaren innehåller acetylsalicylsyra vilket inte ska användas ihop med den medicin pappa tar för hjärtat,
förmaksflimmer och som ska förhindra stroke

Min mor köpte salvan Voltaren receptfritt på ICA i måndags

Min 08a syster ska troligtvis försöka ta sig till Apoteket och fråga om råd under dagen

6 kommentarer:

znogge sa...

Ja, det är nog klokt att rådgöra om salvan. Kan kanske finnas andra alternativ. Skönt att du inte haft så mycket huvudvärk.

Hoppas det blir en bra torsdag!

Kram

Ami sa...

Så trevligt att få umgås med familjen!
Och minigolf var längesen jag spelade :)
Kram

"LillaSyster" sa...

Fina bilder! Härliga sommardagar! Kram

Ama de casa sa...

Låter som en härlig dag :-)

Bra att rådfråga om den där voltarenen. Vissa mediciner ska man ju inte blanda...

Therese sa...

Björka ligger utanför hoting :-) kul med minigolf, ungarna har tjatat om det men vi har ingen bana kvar här då campingen tog bort sin... Får åka till Åsele eller hoting och spela någon gång :-) hoppas ni fått klarhet om voltarenen! Kram

BP sa...

Nollåttor i Norrland. Vänta bara - snart gnällar de om myggor;-)

Tycker tvärtom vad gäller din far. Om han orkar klyva ved så är han definitivt på bättringsvägen. Å ärligt talat så är Voltaren ett skämt! Speciellt det Voltaren man kan köpa receptfritt.