lördag, februari 27, 2016

Vad jag läser under 2016



Målet är (som alltid) en bok i veckan = 52 böcker under ett år
 

 

Boklista

1. Lögnaren av Nora Roberts (vecka 2)
2. Det fördolda av Hjorth Rosenfeldt (vecka 3)
5.  Fjällgraven av Hjort, Rosenfeldt (vecka 6)
6. Den stumma flickan av Hjort, Rosenfeldt (vecka 6)
7.  Snövit ska dö av Nele Neuhaus  (vecka 8)
8. En förtrollad ö av Nora Roberts (vecka 8)

En bra, spännande Nora Roberts som jag rekommenderar,
den första i serien...  Three Sisters Island-trilogin 
 
En förtrollad ö (inbunden) 

4 kommentarer:

Days by Johanna sa...

Du är så duktig på läsa. :)

Jadå kalaset var trevligt, Hugo blev lite rädd för deras hund, men det var ju andra mötet med en hund för hans del. Och sen var det massa annat folk där som han inte träffat, så det var nog en kombination, blir nog bättre om vi hälsar på där när det bara är dem hemma :)

Vano sa...

Duktiga du!
Några låter ju helt spännande. Får kolla upp några utav dom. Kanske kika i kyrkan där jag numera volontärar 2 dagar i veckan - de har billiga böcker där.

sv: Jadu, det är alldeles så mycket som händer i mitt liv och runt omkring mig att det påverkar hela mig. Men det blir bättre, jag kämpar på. Kram

Therese sa...

Här har jag inte orkat läsa just nått, somnar istället eller tappar koncentrationen... Sol idag så till att masa sig ut å ladda D-vitamin. Kramar!!!

znogge sa...

Tror jag ska gå in och se om den boken finns på vårt bibliotek. Börjar få boktorka här hemma snart...

Kram