fredag, februari 26, 2016

Sämre mående


Jag vaknade strax efter midnatt och mådde riktigt eländigt,
efter en stunds vistelse på toaletten så kunde jag somna om,
vaknade vid kl 3 och kl 5 samma procedur...

Somnade om och sov till 7.45, mådde inte bra men...

Lade mig efter det J och Elin gått ut genom dörren på väg till skolan,
Elin börjar kl 9 fredagar, sovmorgon...

Sov ihop med Frost, min ständiga sängpartner fram till 11.15,
fortfarande inte bra... inte längre "akut toa-beroende" men inte okey,
förutom illamående, trötthet, känslan att kroppen ska rasa ihop... så värker mina ben,
träningsvärk from hell efter gårdagens promenad.

Vet ju inte om det kan tänkas att jag lyckades överanstränga mig igår,
att detta sjuka mående är kroppens sätt att tala om att det inte finns tillräckligt med ork.

Sa nyss till J att jag har mindre än 30 minuter på mig att rasa ihop å dö...
sedan måste jag samla ihop mig å klara av att stå på bena,
vara social å uppföra mig som folk.

Klockan 13 slutar Elin skolan å direkt efteråt ska hon klippas.

Bildresultat för sax bild


11 kommentarer:

Days by Johanna sa...

skickar en stor kram till dig, hoppas du känner dig lite bättre nu! :)

Hugos feber var borta i morse, så skönt :)

Ina sa...

Vad kan du äta nu? Om det kanske påverkar magen negativt. Om jag bodde närmare skulle jag förse dig med nyttiga drycker nu!!! Kram

Ami sa...

Skickar en stor krya på dig kram. Och hoppas du känner dig bättre!
Kram

Therese sa...

Fy, hoppas du håller ihop och fixar dina måsten ❤️ Kramar

znogge sa...

Så tråkigt att höra :-( Men jag förstår att ni kom iväg och att en ung dam blev väldigt fin!

Kram

Days by Johanna sa...

Haha nej även om det bara är en buske, så får den åka iväg... Nu är det bara en buske och ett träd som skall bye bye! :)

Hugo är frisk igen. Fast vägrar sova om kvällarna, men han är glad och lycklig iaf så alltid något :) Men tycker att 22:30 är lite sent för en 1åring och somna haha

ullie sa...

usch lilla gumman jobbigt att inte må bra. o döö nä det tillåter vi inte <3 :D

kan tro ibland du har fibro som mej då orkar man ibland inte ens gå en promenad utan att ha ont.
Hur gick klippningen då ?

nu mys mat med älskalingarna o snart få dem i säng kramar

Ama de casa sa...

Men fy så trist att du ska må så dåligt. Hoppas denna natten har varit bättre!
Kram

Ama de casa sa...

sv: Mandlar växer på träd. Det är väldigt vackra vyer här omkring när mandelträden blommar uppåt bergen i februari :-)

lenaiwales sa...

Men vad tråkigt att du känner dej så. HOppas verkligen vila hjälper dej.
Härligt vinterbiler nedan!
Hoppas verkligen helgen blir bra och försök ta det lugnt!

Nilla sa...

Kram <3