onsdag, februari 24, 2016

Dagens hundbilder


Vill Ni veta något?
Jo, kondition är en färskvara och jag lider brist.
Efter typ fyra veckor konvalescent har jag typ noll ork.

Jag gick en mycket kort promenad med Bullen,
känns som om det är dax att ta tag i mitt mål 100 promenader igen,
det lär ju inte vara lätt att nå målet och det blir som det blir.

Nu skyndar jag långsamt och dagens promenad räknas inte utan är bara ett steg på vägen.

 klockan är strax efter 15 och solen försvinner bakom träden,





Inte bara Bullen fick komma ut... Frost fick springa lös å ledig å verkligen njuta...
YOLO... Frost är verkligen en glad vovve,
 







Vi bor faktiskt väldigt bra, 
centralt fast utanför,
inga grannar inom synhåll,
jag som är så jäkla folkskygg trivs i min ensamhet.

6 kommentarer:

Ama de casa sa...

Härliga Frost! :-)

Min kondition kunde också vara betydligt bättre har jag märkt dom här senaste dagarna. Tyvärr är det inget som kommer av sig själv... :-)

Days by Johanna sa...

Så fina bilder!

Ja nu tycker jag Hugo mer är lik sig själv. Kan inte se mig eller Erik så direkt. Men han är söt såklart.

Ja bvc gick bra, dock har lilleman fått feber, hoppas den försvinner fort :)

Ja gårdagen var kanon :)

Days by Johanna sa...

Haha ja vilken saga skall folk reagera på nästa vecka?

Days by Johanna sa...

Haha ja det gör vi.... så hemskt *S*

Znogge sa...

Då bor ni helt enkelt perfekt :D

Kram och god natt!

Therese sa...

Skönt att det såg bra ut för Bullen <3 Å jag förstår dig, är så mör efter först helgen i Umeå och så resan dit tur å retur i går, å på hemvägen smällade bilen framför mig med en älg som gräddet på moset, då inser man hur snabbt olyckan kan vara framme. Gick bra för bilföraren, men älgen dog där på vägen. KRAM