onsdag, januari 27, 2016

Tidsinställt blogginlägg


Förhoppningsvis sitter jag just nu när Du läser detta i samråd med narkosläkare,
antagligen förbereds jag för sövning,
trots jag egentligen inte tror att jag ska dö är jag livrädd.

 
Eftersom enda möjligheten att tandläkaren ska få tillgång till min mun, mina tänder är sövning har jag inte speciellt mycket val... jag vill ju ha hjälp.

Vad jag vet är ju att det kommer att ta tid,
omkring fyra timmar trodde sköterskan att själva ingreppet skulle ta,
sedan en timme eller så på uppvak...

Men förhoppningsvis överlever jag och dessutom slipper jag denna där infektionen.
 



10 kommentarer:

Ama de casa sa...

Lider med dig och håller självklart tummarna för att allt blir så bra så bra efter operationen!
Kram

"LillaSyster" sa...

Stackare, men du ska se att det går bra! Kram

Ami sa...

Tänker på dig! Men du ska se att allt kommer att gå jättebra!
Stor kram

znogge sa...

Stort lycka till i dag! Du ska se att det går bra!

Kram

Vano sa...

Blir livrädd bara jag hör ordet söva. Önskar dig ett stort Lycka till! KRAM

ina sa...

Det kommer säkert gå så bra, massa kramar!!!!

Freja sa...

Heja dig som tar itu med det, nu är du vaken och allt har gått bra!

Therese sa...

Hoppas det har gått bra ❤️

ullie sa...

åhh stackars lilla dej <3 o jag håller tummarna att allt har gått bra för dej . vet precis hur du känner o allt har tandläkarskräck o går ej dit. skickar en extra kram

Decdia sa...

Lycka till, du ska se att det kommer att gå hur bra som helst! Kram