söndag, december 20, 2015

Promenad 86, söndag 4de advent



Även om hoppet sägs vara det sista som överger människan har jag nu kastat in handsken å gett upp hoppet om 100 promenader innan Nyårsafton.

Det kan hända Ni tycker jag borde vara nöjd,
å det kan hända jag kommer att lyckas gå 11 promenader till innan Nyårsafton,
men jag är besviken å anser jag gjort dåligt från mig så här långt.

Söndag 4de advent
promenad nr 86












Som Ni kanske ser har vi rena isgatan... utan mina ice bugs hade jag aldrig kunnat gå ut,
så även om de var dyra, så är det väl använda å ett av mina bästa köp,
 

8 kommentarer:

"LillaSyster" sa...

Åsa, DU kommer att klara detta och Du HAR INTE gjort dåligt ifrån dig. Ser verkligen halt ut så broddarna var en bra investering. Du nu siktar vi på 100 =) Heja Heja!!

znogge sa...

Fokusera på alla promenader du har gjort i stället för att tänka tvärtom! Gott kämpat!

Ama de casa sa...

Jag tycker du är för sträng mot dig själv! Jätteduktig har du varit!
:-)

Sussi sa...

Man måste verkligen ha något som hjälper en att hålla sig på benen när man går ut! Fin hund :)

Freja sa...

Jag önskar jag orkat ut på en enda promenad, jag är imponerad av dig även om du inte är det själv!

Decdia sa...

Ge inte upp än! Min dumma fitbit har "tvingat" ut mig på två promenader om dagen de senaste dagarna...

Veiken sa...

Ge inte upp! Du är så nära nu! Det är 9 dagar kvar på året! Det fixar du! Ta en promenad morgon och kväll varannan dag så är du "hemma" Kram och lycka till!

Nilla sa...

Du har ju varit jätteduktig så var inte så hård mot dig själv. 86 promenader är mycket närmare 100 än 0. Kram