fredag, december 11, 2015

Nr 84

Idag fredag var det Bullen som gick på en eftermiddagspromenad

8 kommentarer:

fia sa...

Ja du jag va för snabb och öppna en dörr ��pang sa de.

Veiken sa...

Han gick inte ensam på promenad väl ;) Jag antar att du var med! Bara 16 promenader kvar! ;) Kram

Ama de casa sa...

Heja, heja! :-)

Jag är impad av Frost i förra inlägget. Han håller samma riktning som Bullen, ju ;-)

Freja sa...

Vilka pigga öron!

znogge sa...

Snart är du i mål! Heja, heja :D Så bra jobbat!

Decdia sa...

Du får fästa en pulka i kopplet och åka efter honom. ;)

madelein sa...

Tack så mycket! Jag har varit lite slö med bloggandet på sista tiden och har beslutat dra igång min internationella blogg igen. Kika gärna in på www.retrorganic.com istället. Ha en fin kväll

Nilla sa...

Heja dig. Kram