söndag, april 19, 2015

Uppdatering: Spikmattan


Igår kväll innan jag somnade låg jag på spikmattan något mindre än 10 minuter,
jag blev precis som tidigare varm å efteråt frös jag... skakade som ett tok,
jag känner mest värme i min ländrygg, 
i min bröstrygg skulle jag dock vilja påstå att "spikarna" inte riktigt tar tillräckligt,
men det är väl kanske svårt för "spikarna" att pressa sig genom skulderbladen?

I natt har jag haft problem att sova,
jag har frusit eller svettats,
jag har haft väldigt ont i hela mig från hårbotten till fotsulor,
jag har känt hur något liksom "krupit" längst min ryggrad...
Tänk Er någon som stryker lätt med en fjäder,
eller någon som blåser lite lätt på Er hud,
nu var det ju varken eller... 
jag låg på rygg så det var ju liksom svårt med någon av dessa aktiviteter.

Bildresultat för fjäder bild 

Nu sedan jag vaknade å började röra på mig,
(ett bevis att jag lever typ... jag rör mig)
nå väl tillbaka till mitt mående,
min mage är ond, tarmarna krampar å det hugger till ibland.

Jag blir yr å får svimningskänsla när jag ställer mig upp efter jag suttit,
jag blir yr när jag vrider på huvudet... typ rör nacken.

Jag känner mig lite som om jag har snurrat omkring i en karusell.

Bildresultat för karusell bild


7 kommentarer:

fia sa...

Sv.de ordnar sig när jag slipper alla som vill att jag ska vara som dom.
Tur att jag har mina pw. Kram

Nilla sa...

Usch vad jobbigt. Kram <3

Ami sa...

Vad obehagligt att du fryser så mycket efter en stund på spikmattan :(
Du får väl prova några gånger till och se om det ger med sig.....
Kram och hoppas du känner dig bättre

Decdia sa...

Oj då, du ska kanske mjukstarta med mattan?

znogge sa...

Oj då, men helt klart är att spikmattan aktiverar eller gör något med din kropp. Frågan är om det är positivt eller negativt i längden... Du får prova dig fram!

Kram

Me and my wonderful kids sa...

Låter som du mått rätt kasst, hoppas det vänder

Vano sa...

Oj det där lät inte alls bra.. Du får krya på dig och så hoppas jag du slipper frysa ihjäl och svettas nästa gång du ligger dig på spikmattan.