söndag, april 12, 2015

Uppdatering, sammanfattning, hälsotillstånd


Uppdatering,

Elin är fortfarande hostig å rätt trött, slö och orkeslös,
syntes tydligt i torsdags under karaten,
hon har brist på energi.

Men, i morgon - måndag - så är det skola, nu får hon lov att vara frisk... å förhoppningsvis ska vi hinna med ett besök på biblioteket efter skolan... innan karate träningen,

Mitt mående är som jag skrev i lördags vid något bildblogginlägg sämre,
sedan i onsdags har jag bara mått sämre å i helgen har jag tyvärr varit riktigt dålig å mest legat,
har nog aldrig på länge sett så mycket på tv... eller rättare sagt legat framför tv:n så många timmar dagtid på mycket länge, det är liksom inte min grej i vanliga fall,

I fall jag trodde det skulle bli någon förändring, 
att jag skulle få hjälp,
skulle jag om nu inte ringa 112 så i alla fall ringa Sjukan...
men då jag har erfarenhet å i princip vet vad de kommer att säga orkar jag inte,
det är för jobbigt att försöka få en telefonkontakt,

Just nu är jag typ samma lika dålig som jag var i början av förra året, 2014,
jag är rejält sämre,

Har som plan att försöka få möjlighet att komma till Osteopaten i Vilhelmina för behandling,

Jag hade nästan tänkt skriva att NU bloggar jag INTE förrän jag mår okey... kom dock på att då är det kanske bäst att helt lägga ner bloggen,


6 kommentarer:

Ami sa...

Men era stackare! Ni har ju nästan sjukstuga där hemma :(
Hoppas verkligen att både du och Elin snart ska känna er bättre!
Krya på er kramar

ullie sa...

Skönt att elin e piggaremen du din stackare.. usch ja vet ju hur det e så jobbigt när man inte mår bra o inte har någon ork alls.
Tycker du ska kika in o skriva när du orkar. mitt är lite som att ja "får" ork till bara litet inlägg i vartfall då o då
Krya på dej nu kramar

Nilla sa...

Usch vad tråkigt att du mår sämre. Hoppas det bara är en tillfällig svacka. Kram

Decdia sa...

Stackare! Hoppas att det snart vänder och att du känner dig bättre. Hoppas också att det går bra för Elin i skolan.

Ama de casa sa...

Men stackars... Hoppas det vänder!

Just nu är väl inte jag heller på topp, men jag har åtminstone fått komma hem från sjukan. Alltid något - nu kan det bara bli bättre! :-)

Camilla sa...

Skickar en styrkekram!!