måndag, april 06, 2015

Måndag Instagram & promenad

Annandag Påsk

 

Så här "hänger" Frost fast vid mig då han vill vi ska göra något,

 

Frost tittar på tv,
jaa han är ju där jag är... typ,

Promenad nr 32,
andra försöket med tvillingkoppel,
känner att Frost har jag fått för mina synder... ett straff,
även om J köpte Frost för att jag skulle bli glad...

 

Bullen tittade bort precis när jag tog bilden,
det kom en skoter å det var intressantare än mig,

svar till Cajsa: 
Yes Frost har långa ben, 
precis som Bullen blir han större än vad som var tänkt... 
men än är Frost lägre än Bullen... skiljer nån cm.

7 kommentarer:

Me and my wonderful kids sa...

Ser härligt ut. Jag är dock glad över att snön är borta sedan länge härifrån. Inatt hade vi minusgrader dock

znogge sa...

Ja, han är verkligen gänglig just nu men kanske ändrar sig kroppsbyggnaden lite när han är fullvuxen. Fast det är han kanske...

Kram

Ami sa...

De är så fina, båda dina hundar! Men Frost ser ju extra söt ut där han hänger vid din sko :)
Kram

yasmine mamma till dennis och angelina sa...

tack ja visst är hon.
nu ska jag natta henne sedan lite egen tid kraaam

Freja sa...

Hundar mellan valp och vuxen är ett straff för alla ;-) Förhoppningsvis växer han i både sin kropp och sitt psyke!

Therese sa...

Hej! Äntligen har jag kopplat upp mig på datorn å kan lämna lite spår, är så pilligt med telefonen... Ni verkar ha haft en ok påsk, även om Elin inte varit superpigg. Smart med dubbelkoppel! Bra om de kan sköta sig, Bullen kanske kan ta ner Frost iver och "lära" han vett och etikett i koppel så du kan gå med dem utan att det ska dras. Lämnar ett gäng kramar och önskar dig en fortsatt fin dag <3

Ama de casa sa...

Det är väl mysigt att han vill vara med! :-)