onsdag 22 april 2015

Frost, en tjuv tagen på bar gärning


bilder från tisdag eftermiddag

Någon är visst hungrig,
en tjuv tagen på bar gärning,


Frost trodde tydligen inte att jag skulle se vad han höll på med,
jag var ju upptagen med att laga den trasiga mat som skulle bli vår middag,

 

Nej men matte... vadå?
Jag ligger ju bara här å ser dekorativ ut...

Frost tror (vet) det räcker att han tittar på mig med sin blå ögon så ska jag förlåta honom,
hur dumt han än har uppfört sig så är han "mammas lill pojk"

8 kommentarer:

Decdia sa...

Trasig middag till er? Nu blev jag nyfiken! Djur är inte dumma (så vidare de inte blir påkomna), är de hungriga så äter de. ;)

Ama de casa sa...

Haha! Han har ju trots allt stor nytta av sina långa ben i dom där situationerna också :-)

fia sa...

Tack för stödet. Ibland är det lite uppförsbacke.
Kram

lenaiwales sa...

Oj, oj, oj!!! Så det kan gå!

lenaiwales sa...

Oj, oj, oj!!! Så det kan gå!

nathalie sa...

haha! de är roliga vovvarna =). hihi. vad han växer! går så fort.

Veiken sa...

Vilket sammanträffande. För en stund sedan förklarade jag för yngsta barnbarnet vad "tagen på bar gärning" betyder! Kram

Ina sa...

Så söt :)