lördag 25 april 2015

Bilddagbok var något som fanns förr


Tidigare, för x antal år sedan, innan Facebook uppdykande typ... fanns det något som hette Bilddagboken, jag vet dock icke om det fortfarande finns kvar på nätet... mycket typ "försvann" då alla började hänga på Facebook, the one and only typ.


Nåväl, för min egen del har ju min blogg alltid varit typ en form av bilddagbok,
vanligtvis har jag lagt ut typ 100 bilder varje månad... Yes galet.

Nu blir det ju mindre bilder vid sämre mående.

Hur som haver... vad jag vill med detta inlägg... ingenting.

Men bara så Ni vet,
finns det inte på bild har det inte hänt.

 

Så här såg det ut igår eftermiddag hos oss,
det började tok hagla å trädäcket blev fullständigt vitt,


6 kommentarer:

znogge sa...

Haglande är verkligen typiskt aprilväder! Hoppas att det blir lite vårlikt hos er snart.

Kram

Life of Johanna sa...

Det är kul med bilder, så fortsätt lägg upp =)

Life of Johanna sa...

Ja det är tråkigt och gå hemma själv hela dagen och kvällen om inte Erik kommer hem. Så jag åker dit, så blir alla nöjda och glada :)

Ina sa...

Den finns kvar men heter numera dayviews.se :)

Ina sa...

Den finns kvar, heter numera dayviews

ullie sa...

Det är samma hos mej galet men det är liksom oxå min dagbok o ja går ofta tillbaka o läser o i fall man letar efter något vilket datum man gjorde bra att ha :)
Ha en fin kväll fina o hoppas ni njuter helgen trots galet väder kram