torsdag, april 30, 2015

Bildbombning på G,


Bilder, lördag & söndag (25 & 26 april)

Elin har länge pratat om att hon vill ha snickarbyxor,
eftersom jag sammankopplar snickarbyxor med Karlsson på taket å inte speciellt positivt har jag vägrat... hemska mamman...

 Bildresultat för karlsson på taket bild
 

 

Trots allt fick då Elin ett par "snickisar" i födelsedagspresent,
tänkte att det är ju hon å inte jag som ska ha dem på å när hon så gärna vill...
Hur som haver barnet kär... Elin blev glad å tycker att hon är jättefin,
vilket naturligtvis är huvudsaken,

 Bildresultat för karlsson på taket bild 

Karlsson på taket må vara en hemsk typ... 
 men det betyder väl inte att Elin blir hemsk om hon har snickarbyxor på sig,



 

Avslutar med en Elin i sin ZUMBA tröja,

8 kommentarer:

Therese sa...

Tycker hon blev söt i sina snuckarbyxor, å det får mig att komma på att jag med ska ha ett par i mina gömmor... sköna och praktiska! Och ja, som bloggare så blir det en del kort, men inget ovanligt i dag, skrattar då man går ut och äter och var och varannan fotar sina tallrikar tex ;-D Ha nu en fin valborg, jag har hämtat barnen och vi har fikat melis, så nu är det helg! KRAM

fia sa...

Fin hon va I sina byxor. Och vara en mamma som är bäst är inte ett dåligt betyg inte.
HA en trevlig valborg nu så hoppas jag på att det börja töa på allvar uppåt me snart.
kram

"LillaSyster" sa...

Nu behöver hon bara lite plankor skruv och skruvdragare så kan hon fixa till sig en lådbil eller något annat kul. Det är skönt med snickarbyxor och så fin hon blev i dem. Ha en skön Valborg!

Ami sa...

Haha! Karlsson på taket :)
Men jag tyckte Elin var jättefin i sina snickarbyxor!
Ha en fin kväll
Kram

Decdia sa...

Jag hade snickarbyxor som liten och ung med. Jag trivdes i mina. Elin är jättefin i sina!

nathalie - mamma till charlie sa...

tycker det är fint med snickarbyxor =) har aldrig förknippat det med karlsson på taket hihi.

Ida sa...

De e fint med snickarbyxor, hade sånna när ja va liten oxå :)

znogge sa...

Vilken söt T-shirt Elin fått! Helt underbar :-)

Kram och god morgon!