tisdag, april 28, 2015

Bildbevis nr 2

Finns det inte bildbevis har det inte hänt...
fråga Therese så får Ni höra att det är sant... eller hur Therese?

 

Så här kommer ett bevis nr 2,
jag har dragit runt på dammsugaren...
ett par dussin dammråttor är numera utrotade eller i alla fall uppsugna,
 
 

En Elin dök upp medan jag fotade dammsugaren...
"dagens outfit"

För andra gången på en vecka har jag nu bakat... helt sanslöst,
först bakar jag absolut ingenting på 4 månader,
sedan blir det muffins bakning två gånger samma vecka,
det finns dessutom risk att jag måste baka till söndagens födelsedagskalas dessutom,

 

Mjölk å muffins till Elin som mellis,
jag drack en mugg te jag eftersom jag inte dricker mjölk,

9 kommentarer:

Therese sa...

Ha ha ❤️Du ligger i, så jag förstår om det är tack å god natt... Blir så även här inom kort då barnen just gått till sängs och vovven inne. M har även ringt å meddelat att han är framme i tryggt förvar så nu kan jag sova gott. Natti!

znogge sa...

Här händer det ett och annat och skönt att du orkar! Hoppas det fortsätter så :-)

Kram

Decdia sa...

Jag dricker inte heller mjölk. Men muffins är gott. :)

Ama de casa sa...

Vaddå DU har dragit runt på dammsugaren? Jag tycker att Frost ser mer aktiv ut... ;-)

nathalie - mamma till charlie sa...

nybakta muffins är så himla gott! älskar det. skönt att få städning gjord. dammsög också idag, men får snart psykbryt på att det är kaos här hemma. målarna skulle kommit och tapetserat för 1,5 vecka sen men ingen har dykt upp ännu. de sa till mig att flytta ut allt från vardagsrummet/sovrummet och det gjorde jag.. haha, så nu står det grejer överallt :(

Freja sa...

Det låter härligt, att du orkar vara aktiv! Heja dig!

Ami sa...

Ja, ibland är man tvungen att ta ett varv med dammsugaren :)
Och vad duktig du är som bakar :)
Och som alltid fina kläder på en söt tjej :)
Kram

fia sa...

Bra att du fotar. Sånt är alltid kul.
Å du har en blå snabel drake precis som jag.
Fina Elin med.
Mums med Bakat.
Kram

Nilla sa...

Oj vad du ligger i. Glöm inte att spara lite energi till kalaset <3