torsdag, mars 26, 2015

Om inte, så kanske



Funderar på om Elin ska få "ledigt" från karate träning ikväll å i stället få följa med mig på barnmodevisning, det känns som om det vore en bra ide.

 

Först hade jag faktiskt tänkt gå själv,
att jag först skulle lämna Elin på Sporthallen...
men eftersom det blir problem med att få hem Elin från träningen,
de slutar träningen kl 19 å jag vet inte hur länge barnmodevisningen håller på... då är det faktiskt enklare att jag har henne med mig.

Elins kompis A ska oxå gå på modevisningen ihop med sin mamma,
även hon "tar ledigt" från karate träningen denna torsdag.

Vi får väl se... om inte, så kanske...

5 kommentarer:

Veiken sa...

Jag skulle tro att den växlingen uppskattas mycket av Elin. Kul med barnmodevisning! Kramar

fia sa...

Låter som nå riktigt roligt tycker jag.
Hoppas ni får de riktigt roligt
Kram

znogge sa...

Det tycker jag låter som en alldeles utmärkt idé! Spännande att se vad som är på gång inom vår- och sommarmodet :-)

Kram

Life of Johanna sa...

Hoppas modevisningen gick bra, tog du Elin med dig?

Nathalie - mamma till Charlie sa...

Gick ni på visningen? Jag har faktiskt varit mannekäng några gånger när Jag var liten haha :)