lördag, mars 28, 2015

Boklista 2015



En bok i veckan är målet.

 
 1. Lejontämjaren av Camilla Läckberg (vecka 2)
2. Stalkern av Lars Kepler (vecka 4)
3. Dödlig besatthet av Nora Roberts (vecka 7)
4. I kroppen min av Kristian Gidlund (vecka 8)
5. Och bergen svarade av Khaled Hosseini (vecka 9)
6. Stjärnfall av Nora Roberts (vecka 10) sportlovsveckan
7.  En mörkare himmel av Mari Jungstedt & den norske författaren 
Ruben Eliassen (vecka 10) sportlovsveckan
8. Journal 64 av Jussi Adler-Olsen (vecka 12)
9. Doft av rosor  av Nora Roberts (vecka 13)
10. Ni älskar dem inte av Belinda Bauer (vecka 13)



Denna bok Ni älskar dem inte av Belinda Bauer rekommenderar jag verkligen,
jag tycker boken var bra, intressant, lättläst och en av de bättre böcker jag läst i år.
 Bildresultat för böcker bild 

Nu ska jag börja läsa Märkta för livet av Emilie Schepp,
dessutom har jag ju fortfarande
Kockskola för ensamma hjärta Marita Conlon-Mckenn, 
 icke läst, bara påbörjad å lagt åt sidan.

1 kommentar:

fia sa...

Elliott hälsar och tackar för gratulationerna.
Kram