söndag, juli 23, 2017

Torsdag & fredag, nu är veckan över


I torsdags var vi till Vilhelmina,

 



 Vi var å fikade... 

 
 
  

  

Elin tog en promenad runt fontän


Vi körde över en fin bro






Närbild på brospannet 😊


Ångermanälven

 



Jag gick en kvällspromenad med Bullen







Fredag



Elin hoppade

J bygger växthus och jag grillade,






En bild på vår vita syren,


Yes den blommar nu 😊


Jag har börjat läsa en bok av Nora Roberts







Nu har det blivit söndag och vem vet... 
kanske blir det lite tyst här på bloggen de närmaste dagarna 😉

En sån där 48 timmars husvagnstripp är på G 😊
det kan tänka sig att vi blir borta lite längre...

Detta har vi planerat in på tisdag:


Tisdagen går i djuren och naturens tecken

Skyddshundsuppvisning

Draghundsuppvisning

 Brukshundsklubben visar upp sin verksamhet med rasparad , agility och rallylydnad

 Gammelgårdens minigrisar

 Zorbbollar och mekanisk tjur

 






C är hemma å är hundvakt... jaa hon jobbar på COOP dessutom 😊


7 kommentarer:

Znogge sa...

Önskar en riktigt trevlig korttur :D

Kram

Annie sa...

Låter som ni haft det mysigt! :)
Fina bilder på er alla<3

Kram

BP sa...

Helt underbara bilder, speciellt dom från besöket i Vilhelmina. Åsså skrattade jag gott åt Budapestbakelsen. Jag avskyr ju sötsaker, men häromdagen testade jag en minibit på en Budpestbakelse och gillade den faktiskt - okej då, fyllningen inte marängen, men ändå;-)

Hoppas ni får riktigt fint väder under er trip och jag håller tummarna att den blir längre än 48 timmar:-)

Asylmamma sa...

Hoppas att ni får en riktigt trevlig husvagnstrip! Det låter så härligt att kunna förlänga den bara så där om man trivs❤️

ullie sa...

skulle precis säga va hyacint nu luktar den gott ?

såå mysiga bilder som vanligt
ha det så skoj nu då me husvagnen är ju lite avis då i inte har husvagn längre mysigt är det

kramizar vännen min

¨"LillaSyster" sa...

Vilket fint växthus han bygger åt dig =) Tänk vad mycket glädje du kommer att ha av det till nästa säsong.
Ha en trevlig 48 timmarstripp!
Kram

Therese sa...

En fin liten tur! 👍🏻Jag ska ta med barnen till ström eller Vilhelmina och fördriva lite tid någon dag i veckan, är så trist att m jobbar :-/ blir liksom ingen semester då vi alla är lediga. Ser fram emot bilder då ni är åter från Sollefteå 👍💙 kram